loading...
کار با ورزش
معین بازدید : 51 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (1)

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

معین بازدید : 54 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.


 

 

 

خرید نایسر دایسر

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

خرید نایسر دایسر

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

خرید نایسر دایسر

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایسر دایسر و استفاده از این محصول است.

خرید نایسر دایسر

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

خرید نایسر دایسر

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

خرید نایسر دایسر

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

خرید نایسر دایسر

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

خرید نایسر دایسر

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

خرید نایسر دایسر

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

خرید نایسر دایسر

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

خرید نایسر دایسر

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

معین بازدید : 50 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

خرید شامپو رفع سفیدی مو

 

خرید شامپو رفع کامل سفيدي مو  - یکی از محصولات خارق العاده بهداشتی  است که جزو پرفروشهای این صنعت قرار گرفته است.با استفاده از این شامپو بدون نیاز به رنگ مو در عرض حدودا 15 دقیقه به راحتی از شر موهای سفید خود راحت میشوید.با استفاده از این محصول بی نظیر و معجزه آسا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بالا ندارید و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

شامپو مزبور جزو محصولات گیاهی بهداشتی  به شمار میرود که ضمن اینکه ضرر و عوارض شیمیایی به همراه ندارد در رشد و شادابی موهای شما موثر نیز میباشد.
این محصول  حاصل سالها تحقیق است که از صفا ت و ویژگی های موی مردمان شرقی در ساخت فرمول آن بهره گیری شده است.

 


ویژگی های شامپو رفع کامل سفیدی مو:

 

از بین بردن رنگ موهای سفید برای همیشه است که با تاثیر روی رنگدانه های مو شما باعث برگشت رنگ طبیعی به بدنه موی شما میشود.این شامپو علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد در رشد وتقویت و استحکام موهای شما مفید میباشد و همچنین با داشتن خاصیت ضد شوره میتوانید از شوره های مزاحم پوست سر خود خلاصی پیدا کنید.

نحوه استعمال محصول:


کملا ساده و همانند دیگر شامپوهای معمولی است و کافی است به مدت 7 تا 10 دقیقه شامپو را رو سر خود قرار داده و موها را ماساژ دهید  و سپس موها را آبکشی نمایید.
فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را برایتان فراهم کرده است . پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

دیگر از این پس با وجود چنین شامپویی در خانه و استفاده منظم از ان نگران سقفید شدن زود رس موهای خود نباشید و برای همیشه با موهای سفید خداحافظی کنید.این محصول با اثر تقویت کنندگی قوی ریشه باعث می شود تا موهایی قوی تر و سالم تر از قبل داشته باشید.

ما سعی کرده ایم تا در البرز خرید مانند همیشه محصولی با کیفیت را در اختیار شما دوستان قرار دهیم .

 کلمات کلیدی:

شامپو رفع سفیدی مو,خرید شامپو رفع سفیدی مو

=============================================================

 

خرید دستگاه سفید کننده دندان

 

خرید دستگاه سفید کننده دندان-  دستگاه سفيد كننده دندان whitelight دیگر محصول شگفت انگیزی است که به بازار ایران ورود پیدا کرده است.
با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به صرف هزینه بالا و وقت بسیار میتونید خودتان دندانهای زرد و جرم خورده را به دندانهای سفید و خیره کنده تبدیل نمایید.

این دستگاه هیچ گونه آسیبی به دندان های شما وارد نمی آورد و به راحتی پلاک هی جمع شده روی دندان ها را میشوید و سفیدی را به آنها بر میگرداند.توجه داشته باشید که دندانهای تمیز و سفید باعث افزایش جذب فلوراید در دندان می شود که سلامتی لثه ها را به همراه می آورد.شما میتوانید قبل از حضور در مهمانی ها ومجالس مختلف از این دستگاه سفید کننده استفاده نمایید و جذابیت لبخند خود را به دیگران نشان دهید.
با استفاده از ژل درون این پک روی دندان های خود و تاباندن چراغ مخصوصی بر روی دندانهای خود میتوانید جرم و زردی دندان های خود را بسیار سریع و آسان برطرف نمایید.

این محصول یک ست کامل شامل خمیر دندان سفید کننده +محلول بلیچینگ +قالب دندان ویژه میباشد.
دستگاه سفید کننده ساخت کشور آلمان است که بعد از پشت سر گذاشتن کلیه تستهای فنی و سلامتی مورد تایید قرار گرفته است.

محتویات درون هر ست:
 چراغ سفيد كننده
 سرلرزاننده
قالب های ویژه دندان
کاتلوگ و ارائه اطلاعاتی در مورد سلامت وزیبای دندان
ژل سفيد كننده
به همراه دو عدد باطری لیتیموی

ویژگی های استفاده دستگاه سفید کننده: 
سفید نمودن دندان ها در ظرف حدود 10 دقیقه
استفاده  آسان و ساده
افزایش ایمنی دندانها و مدت ماندگاری بالا 
برای دریافت این محصول می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه البرز خرید یک خرید سریع و بدون دردسر را تجربه کنید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,خرید سفید کننده دندان,خرید دستگاه سفید کننده دندان

=======================================================

 

صابون پف دهنده صورت

 

صابون پف دهنده صورت و گونه گذاری  یک صابون معجزه آسا  است که با فرمولی پیچیده و منحصر به فرد همراه با عصاره ای از میوه های گیلاس و زنجبیل و عصاره مخصوص حلزون موجب  بازسازی پوست و از بین بدن لکه های سیاه و بازگردادند شادابی و طراوت به پوست شما می گردد.
عملکرد این صابون بدین صورت است که رطوبتی ویژه روی پوست ایجاد میکند و نیز باعث تحریک رنگدانه ها با استفاده از مواد طبیعی داخل ترکیب خود شده که این امر  موجب از بین بدن لکه ها و چین وچروک میشود و در نهایت پوستی صاف و نرم را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
صابون touche me   با داشتن یک فرمول جادویی که همراه با انواع ویتاین ها و دیگر عصاره های طبیعی موجب ایجاد کشش پوست گردیده که از افتادگی آن جلوگیری میماید.یکی از ترکیبات مهم درون این محصول عصاره حلزون است که نقش به سزایی در ترمیم پوست و ایجاد پوستی یکدست و صاف و زیبا خواهد داشت.


نحوه استفاده:
کافی است این صابون را روزانه 2 مرتبه بر روی پوست خیس شده خود و یا در هنگام استحمام بمالید و سپس بشویید.تا بعد از آن پوستی صاف و تمیز و درخشان و یکدستی را برایتان ایجاد کند و جوانی و شادابی را دوباره به شما برگرداند.
 این محصول از طریق فروشگاه البرز خرید و به صورت خرید اینترنتی به سهولت هر چه تمام در اختیار مشتریا ن عزیز قرار گرفته میشود.لطفا امتحان کنید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

البرز خرید سعی کرده است تا از میان سایر محصولات مشابه بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین های آنرا انتخاب کرده و در فروشگاه خود قرار دهد.ما همیشه به کیفیت کالاهای خود فکر کرده ایم.شما می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.با استفاده مکرر از این صابون براحتی تمام چین و چروک  صورت خود را به فراموشی خواهید سپرد و دوباره مانند روزگار جوانی دارای طراوات و شادبی و پف زیبایی می شود.

 

کلمات کلیدی:

صابون پف صورت,خرید صابون پف دهنده صورت,صابون پف دهنده صورت

========================================================

 

خرید بند انداز برقی صورت

 

 

 

خرید بند انداز برقی صورت - اگر شما هم به زیبایی پوست  صورت وبدن خود اهمیت می دهید و اگر دوست داریداصلاح مو های صورت را به آسانی و بدون درد و دردسر انجام دهید ما در فروشگاه البرز خرید یک محصول ویژه را به شما معرفی می کنیم.یک بند انداز برقی مخصوص صورت و بدن که بدون دخالت دست براحتی مو های اضافی صورت شما را در اورده و باعث زیبایی دو چندان شما خواهد شد.

 

این بند انداز برقی بدون کوچکترین درد و در عین سادگی در عرض  چند دقیقه کل مو های صورت شما را اصلاح کرده و دیگر از  در دسرهای بند اندازی با دست راحت خواهید شد.

 

از این وسیله در آرایشگاه ها نیز می توان استفاده کرد چرا که هم دارای کیفیتی بالا بوده و هم در کمترین زمان ممکن کار خود را انجام می دهد.

 

 

دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار و بدون دخالت دست کار کرده و حتی می تواند یک پیشنهاد خوب برای هدیه دادن به  دوستان و عزیزانتان باشد.

 

البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول  را برای علاقه مندان به آن فراهم آورده است و هر زمان که خواستید می توانید  آنرا از فروشگاه ما سفارش دهید.

 

 این وسیله هیچ گونه حساسیتی در پوست شما ایجاد نکرده و کاملا تایید شده توسط متخصیین پوست می باشد.

 

 کلمات کلیدی:

 

بند انداز برقی , بند انداز صورت , خرید بند انداز , خرید بند انداز برقی , خرید بند انداز صورت

 

 ==================================================

خرید پد لایه بردار پا

 

خرید پد لایه بردار پا - اگر شما هم از لایه ها و پوست پوست های کف پای خود رنج می برید و دوست دارید تا از شر آنها راحت شوید.اگر دوست دارید تا بدون درد و با کمترین هزینه و زمان  دیگر خبری از لایه های پوست پوستی کف پایتان نباشد ما به شما استفاده از دستگاه لایه بردار پا را معرفی می کنیم.

پد لایه بردار پا که با نام پداگ معروف بوده با تکنولوژی خاصی که در طراحی آن به کار رفته است براحتی و بدون کوچکترین در و رنجی کف پای شما را صاف و بدون لایه خواهد کرد.در واقع پداگ به عنوان یک محصول جدید در بازار شناخته شده و تا به حال توانسته است که رضایت استفاده کنندگان خود را بر آورده کند.

ممکن است در بازار محصولات مشابه دیگری نیز با همین کارایی وجود داشته باشد اما ما فقط خرید پد لایه بردارفوق را تایید می کنیم و پیشنهاد می کنیم تا فقط با یک بار استفاده از این کالا تفاوت و کیفیت آن را حس نمایید و مطمئن باشید از این پس دیگر خبری از لایه های خشک و پوست  پوستی های کف پایتان  نخواهد بود.

در البرز خرید ما امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول فوق العاده با استفاده از 135 تیغه ریز و مخصوص، بدون اینکه احساس کنید پینه ها و لایه های اضافی پوست را بر می دارد و پایی نرم وصاف را دوباره به شما باز میگرداند. همچنین سمباده با کیفیت آن نیز برای تکمیل کار در اختیار شما خواهد بود. 

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

135تیغه کوچک 

طراحی کاربردی 

دارای سوهان با کیفیت 

ایمین در برخرد با پوست 

جمع آوری پوست های اضافه درون محصول
 

یک بار برای همیشه با خرید پداگ یا همان لایه بردار پا خود را از شر لایه های خشک کف پایتان راحت کنید و کیفیت این محصول را با استفاده از ان باور کنید.

ما در البرز خرید بهترین های بازار را جهت رضایت شما انتخاب و برای فروش قرار داده ایم.

 

کلمات کلیدی:

لایه بردار پا , خرید لایه بردار پا , پد لایه بردار پا

===========================================================

 

خرید ماسک ژله ای چشم

 

خرید ماسک ژله ای چشم - یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند وجود آثار خستگی روزانه در میان اطراف چشمانشان است و همین امر باعث  بد شدن ظاهر صورت می شود .امروز در فروشگاه البرز خرید محصولی از شرکت بایترون را به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد سال 2012 شناخته شده است.ماسک ژله ای چشم نام محصول مورد نظر ما می باشد.

شما با استفاده از این ماسک ژله ای می توانید سلامتی و شادابی پوست را دوباره به خود برگردانید و دیگر اثری از خستگی و چین و چروک ها و حالت بد دور چشم  نمی بینید.این ماسک ژله ای مورد استفاده بسیاری از بانوان در سراسر دنیا بوده و تاثیرات مثبت و قابل قبولی را بروی پوست شما می گذارد.

نحوه عملکرد این محصول به این گونه است که به صورت یک نقاب با پوشش مقاوم بروی پوست شما قرار می گیرد و قرمزی و خستگی دور چشم شما را بعد از چندین دوره مصرف متوالی به کلی از بین خواهد برد.

  یکی دیگر از عوامل خستگی و سرخ شدن چشم استفاده مداوم از کامپیوتر و وسایل تصویری می باشد .چرا که کابر هنگام استفاده از این وسایل دیگر کمتر پلک می زند و همین امر باعث ایجاد خستگی و سرخی چشم خواهد شد.بوسیله این ماسک ژله ای براحتی می توانید اثار خستگی و قرمزی را از بین ببرید.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید این محصول را تهیه نمایید.برای خرید ماسک ژله ای می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

روش مصرف این ماسک به صورت مصرف سرد به شرح زیر می باشد:

جهت استفاده به صورت سرد ماسک را به مدت 10 دقیقه در فریزر یا 60 دقیقه در یخچال گذاشته سپس آنها را روی چشم ها قرار دهید.

جهت استفاده از ماسک به صورت گرم به روش زیر باید عمل نمایید:

 جهت استفاده به صورت گرم ابتدا آب را در ظرف جوش آورده و پس از خاموش کردن شعله ماسک را درون ظرف می گذاریم تا به دمای مورد نظر برسد.

با استفاده مداوم از این محصول می توانید از  چین و چروک و کبودی دور چشم جلوگیری نموده و به شادابی پوست خود کمک نمایید.

 کلمات کلیدی:

ماسک ژله ای چشم خرید ماسک ژله ای چشم , ماسک چشم

=============================================================

 

خرید موچین چراغ دار

 

 

 

خرید موچین چراغ دار - اگر به دنبال یک موچین کاملا متفاوت و حرفه ای هستید تا اصلاحی روان و بدون درد را تجربه نمایید ما به شما خرید موچین چراغدار لیزری را معرفی می کنیم.بوسیله این موچین براحتی می توانید با آینه بزرگنمایی که در درون ان تعبیه شده و بوسیله نور موجود در  آن  اصلاحی سریع و راحت  را تجربه نمایید.

 

موچین لیزری یکی از جدیدترین محصولات  آرایشی بوده که به تازگی روانه بازار شده است و از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.ما نیز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

دیگر وقت ان رسیده که موچین های قدیمی را دور انداخته و با موچین جدید آینه دار اصلاحی آسان و بدون دردسر را تجربه نمایید.بوسیله این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه موهای زائد ابرو و دیگر قسمت ها را از بین برده و دیگر نیاز نیست تا وقت و زمان بسیاری را برای این کار اختصاص دهید.البرز خرید سعی کرده است تا مانند گذشته از میان تمام محصولات مشابه بازار یکی از با کیفیت ترین ها را انتخاب و برای شما در فروشگاه قرار داده ایم.

 

موچین چراغدار لیزری با وجود چراغی که درون ان تعبیه شده استا باعث شده تا کیفیت بسیار بالایی در هنگام استفاده از ان داشته باشد و با دقت بالایی تمام موهای ریز و درشت را  اصلاح می کند.

 

 کلمات کلیدی:

 

موچین چراغ دار , خرید موچین ,  موچین لیزری , خرید موچین چراغ دار

 

 ==================================================

خرید ست مژه مصنوعی

 

خرید ست مژه مصنوعی - اگر به دنبال زیبایی منحصر به فرد چشما خود هستید و دوست تا بر هر نگاه همه را مجذوب خود نمایید ما استفاده از ست مژه مصنوعی را به شما پیشنهاد می کنیم.این دارای سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ بوده و به زیبایی چشما شما کمک فروانی خواهد کرد. یکی از بزرگترین مزیت استفاده از این ست مژه استفاده آسان و بدون دردسر آن می باشد.

شما براحتی هر زمان که بخواهید می توانید مژه مصنوعی را در چشمان خود طوری جا سازی نمایید که اصلا فاصله ای میان مژه اصلی و مژه مصنوعی ایجاد نشود و باعث بد شکل شدن کار نشود.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید مژه مصنوعی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستیسفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

     البته توصیه می شود اگر دوست دارید تا این محصول به بهترین شکل خود در چشمان شما قرار گیرد و هیچ کس متوجه مصنوعی بودن انها نشود ابتدا مژه های اصلی خود را با فر مژه فر داده و سپس از این ست مژه مصنوعیاستفاده نمایید. 
  بهتر است مژه ها کمی نم دار باشند یعنی این کار را پس از شستشوی صورت و چشمها و ترجیحا بعد از حمام انجام دهید تا نتیجه ی بهتری داشته باشد،بعد از آن به آرامی مژه مصنوعی را مماس مژه های فر شده در پشت پلک قرار داده و با چسب مخصوص بچسبانید و خوب صبر کنید تا چسب آن کاملا خشک شود.

ما سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برای شما عزیزان تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.شما پس از شستشوی مژه خود و بعد از اطمینان پیدا کردن از خشک شدن انها می توانید مزه های مصنوعی را جا گذاری کرده و با ریمل انها را به صورت منظم به سمت بالا حالت دهید.

 

کلمات کلیدی:

مژه مصنوعی , خرید مژه مصنوعی , ست مژه مصنوعی , خرید ست مژه مصنوعی

===================================================

خرید دستگاه بافت مو

 

خرید دستگاه بافت مو  - اگر به دنبال مدل های مختلف و زیبا برای موهای خود هستید و دوست دارید تا هر روزبا یک  مدل مو در میان دوستان وخانواده خود ظاهر شوید ما به شما خرید دستگاه بافت مو را توصیه می کنیم.این دستگاه با قابلیت بسیار بالا و استفاده بسیار راحت می تواند در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی کرده و به جای اینکه هر بار برای هر مدل مو هزینه های زیادی را متقبل شوید با یک بار خرید دستگاه بافت مو دیگر نیاز نیست هیچ گونه هزینه ای انجام دهید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید دستگاه بافت مو را به صورت اینترنتی فراهم آورده ایم.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 نحوه استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و در زمانی کوتاه می توانید خودتان  انواع مدل های مختلف را پیاده سازی کرده و هر روز با تنوعی جدید در جمع دوستان خود حاضر شوید و موجب تعجب همکان شوید.سیستم 4 شاخه این دستگاه بافت مو قابلیت های انرا افزایش داده و بوسیله ان می توانید انواع مدل های آفریقایی که جدیدا بسیار مد شده است را برای خود انجام دهید.

از این پس  دیگر نگران  اماده ساختن خود برای رفتن به مهمانی ها و مجالس نداشته باشید و با خیالی راحت تنها در عرض چند دقیقه مدل دلخواه خود را پیاده سازی کنید.بهترین زمان استفاده از این دستگاه موقعی است که شما موهای خود را شسته باشید و انها را به صورت نیمه خشک در آورید و سپس بوسیله ان مدل  دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

 

کلمات کلیدی:

خرید دستگاه بافت مو, بافت مو ,دستگاه بافت مو ,خرید پستی دستگاه بافت مو , خرید اینترنتی بافت مو

=========================================================

خرید اینترنتی سفید کننده دندان

 

خرید اینترنتی سفید کننده دندان - اگر دندان هایی زرد و بد شکل دارید و سال هاست که مسواک نزده اید و یکباره به این فکر افتاده اید که چگونه و از چه روشی سریعا رنگ دندان های زرد و بد رنگ خود را دوباره سفید نمایید ما به شما خرید سفید کننده دندان را پیشنهاد می دهیم.با استفاده از این محصول دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه  خود را برای رفتن به دندان پزشک هدر دهید.کافیست تا طبق دستور مصرف به صورت منظم از این سفید کننده دندان استفاده کرده و پس از مدت کوتاهی اثرات انرا در خود مشاهده نمایید.

این محصول  بر خلاف سایر سفید کننده های موجود در بازار دارای عملکردی واقعا  منحصر به فرد و با کیفیت بوده و راه حلی سریع و مطمئن برای این کار محسوب می شود.این محصول  دندان هایی براق و یکدست سفید را به شما هدیه می دهد وبا کمترین هزینه و صرف کمترین وقت همان نتیجه ای را خواهید گرفت که می خواستید.پك سفید كننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید كننده و محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد .این محصول ساخت كشور آلمان می باشد و هیچگونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی كند وكاملا تست شده است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه بر آورد می کند.

 خرید اینترنتی سفید کننده دندان

ما در فروشگاه البرز خرید برای رفاه حال شما مشتریان عزیز امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید انرا از فروشگاه ما سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

سفید کننده دندانی  که ما برای شما ارسال می کنیم شامل موارد زیر می باشد:
 
- چراغ سفید کننده
- سر لرزشی
- قالبهای پیشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان
- ژل سفید کننده
- 2 عدد باطری Lithium CR2025

تنها در عرض 10 دقیقه خواهید دید که چقدر اثر گذاری قوث و منحصر به فردی داشته و قدرت مانداری بالایی نیز دارد.

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان , خرید سفید کننده دندان خرید اینترنتی سفید کننده دندان

=======================================================

 

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل

 

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل - برای رهایی از شر موهای زائد بدن راه حل های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین و تقریبا بدون دردسر ترین این روش ها استفاده از مو بر دائمی سان دپیل بوده چرا که این محصول با قدرت اثر بخشی بالا  باعث شده تا کلیه موهای زائد بدن از ریشه کنده شده و تا مدت ها دیگر خبری از رشد آنها نباشد.از این پس به جای استفاده از تیغ و ژیلت و یا استفاده از روش های دیگر کافیست تا به اندازه مورد نیاز خود از این مو بر دائمی تهیه کرده و طبق دستور مصرف به محل های مورد نظر بمالید و پس از چند دقیقه خواهید دید که دیگر اثری از موهای زائد بدن شما وجود ندارد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند به تهیه این محصول امکانی را فراهم کرده ایم تا براحتی در هر کجای ایران عزیز که می باشید تنها با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه محصول خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل

 

موبر دائمی سان دپیل بر خلاف سایر محصولات مشابه درون بازار بدون بو بوده و اصلا از این بابت شما را اذیت نخواهد کرد .همچنین قدرت فوق العاده بالای ان باعث می شود تا از ریشه موهای بدن را از بین برده و همین امر باعث می شود تا زمان شروع مجدد موهای زائد بسیار طولانی مدت شود و برای مدت بیشتری از شر انها در امان باشید.

کافیست تا بروی ان قسمتی که می خواهید  موهایش را از بین ببرید کمی اب ریخته و موبر را  به ان بمالید و خواهید دی که در عرض چند دقیقه ان قسمت دیگر مو نخواهد داشت و صاف و یکدشت خواهد شد.استفاده از سان دپیل  به هیچ وجه خطری در بر نداشته و اصلا عوارض جانبی نخواهد داشت و با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید.


  
  کلمات کلیدی:

مو بر دائمی سان دپیل , خرید مو بر دائمی , خرید اینترنتی مو بر دائمی , خرید پستی مو بر سان دپیل

=================================================

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده

 

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده - در میان انواع ریمیل های موجود که رد بازار مشاهده می کنید امروز قصد داریم تا یکی از محصولات با کیفیت را به شما عزیزان علاقه مندان معرفی نماییم.این ریمیل چرخشی و حجم دهنده یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که در این زمینه طراحی و ساخته شده است.کافیست تا دکمه روی ریمیل را فشار داده و خواهید دید که برس آن شروع به حرکت کرده و برای استفاده شما کار را بسیار آسان و راحت تر خواهد کرد.

در واقع در این ریمیل حجم دهنده چهار خاصیت مهم  قرار گرفته است. مهمترین خاصیت های آن  بلند کنندگی-سیاه کنندگی-حجم دهندگی و پر نمودن مژه ها بوده که هر چهار خاصیت را با بهترین کیفیت به شما عرضه می دارد.چرخش برس این محصول به صورت 360 درجه بوده و همین خاصیت ان باعث شده است تا قدرت مانور بالاتری داشته باشد و کار با کیفیت تری را به مشتری تحویل دهد.همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید  با کیلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از آنکه محصول خود را دریافت نمودید وجه کالا را به مامور پست بپردازیزد.

 

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده

همچنین برای تقویت و پرپشت کردن واقعی مژه های شما در این ریمیل از فیبر استفاده شده است و همین موضوع باعث می شود بعد از مدتی شاهد بهببود و تقویت مژه های خود باشید.این محصول  با قدرت چرخش دو طرفه و همچنین به صورت ضد آب بوده و براحتی  زمانیکه ریمیل ان تمام شد می توانید با مواد ریمیل موجود در بازار جایگزین ان کرده و مجددا از آن استفاده نمایید.با فشار دادن کلید روی ریمل برس ریمل شما به چرخش در می آید و بدون آسیب رساندن به پلک ها مژه های شما را حجیم می نماید.قدرت حجم دهندگی این محصول بسیار بالا بوده و کافیست این محصول را روی مژه های خود قرار داده و پس از چند ثانیه مژه های پر و حجیم داشته باشید


کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی ریمیل چشم ,  ریمیل چرخشی , ریمیل حجم دهنده مژه , ریمیل پر پشت کننده , خرید ریمیل چشم

==============================================

خرید اینترنتی سنگ پای پداگ

 

خرید اینترنتی سنگ پای پداگ - اگر دوست دارید تا دیگر برای همیشه از پوست پوستی های کف پای خود راحت شوید و دیگر خبری از ترک پا در کف پایتان نباشد به شما پیشنهاد می کنیم از سنگ پای پداگ استفاده کنید.این سنگ پا پیشرفته با کارایی فوق العده آسان  در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته و پس از مدت کوتاهی که از آن استفاده کردید دیگر خبری از ترک های کف پا نخواهد بود و اگر قبلا کف پایتان پوست پوستی بود بوسیله این محصول دیگر این مشکل هم بر طرف خواهد شد.

تفاوت هایی که باعث منحصر به فرد شدن این سنگ پا نسبت به دیگر محصولات  بازار شده است اولا نوع طراحی خاص ان بوده و دوما به کار گیری تیغه های بسیار ریز و کوچکی است که باعث تسریع در روند صاف کردن کف پا می شود.این تیغه ها به هیچ وجه آسیبی به بدن شما نخواهند زد و در واقع به نوعی طراحی و در این سنگ پا جا سازی شده اند که اصلا قابلیت آسیب رساندن  بر اثر بی احتیاطی را ندارند.

  شما می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید برای تهیه این محصول بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازیزد.سنگ پای پداگ کار را برای شما راحت کرده است.شاید استفاده از سنگ پاهای قدیمی و سنتی دردسر های خاص خود را داشته باشد و کمی حوصله و صبر بخواهد اما استفاده از این نوع سنگ پا دیگر این دردسر ها را نداشته و براحتی می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.از سایر مشخصات این محصول 135 تیغه کوچک،طراحی کاربردی،سوهان با کیفیت،ایمن در برخرد با پوست می باشد.داخل جعبه حاوی دو عدد دستگاه پداگ،یک ست پد ایکور،یک عدد سوهان مخصوص و چهار عدد سوهان مخصوص دستگاه پداگ می باشد.
  
همین الان می توانید پداگ را از فروشگاه البرز خرید سفارش دهید و آنرا به عنوان یک هدیه به ماد و یا همسر خود بدهید و براحتی و در عرض کمترین زمان ممکن همه ترک ها و پوست پوستی های کف پایتان را نابود سازید و کف پای لطیف و نرمی را مانند دوران بچگی تجربه کنید.


 

کلمات کلیدی:

خرید سنگ پا , خرید اینترنتی سنگ پا , سنگ پای پداگ

معین بازدید : 98 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

خرید شامپو رفع سفیدی مو

 

خرید شامپو رفع کامل سفيدي مو  - یکی از محصولات خارق العاده بهداشتی  است که جزو پرفروشهای این صنعت قرار گرفته است.با استفاده از این شامپو بدون نیاز به رنگ مو در عرض حدودا 15 دقیقه به راحتی از شر موهای سفید خود راحت میشوید.با استفاده از این محصول بی نظیر و معجزه آسا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بالا ندارید و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

شامپو مزبور جزو محصولات گیاهی بهداشتی  به شمار میرود که ضمن اینکه ضرر و عوارض شیمیایی به همراه ندارد در رشد و شادابی موهای شما موثر نیز میباشد.
این محصول  حاصل سالها تحقیق است که از صفا ت و ویژگی های موی مردمان شرقی در ساخت فرمول آن بهره گیری شده است.

 


ویژگی های شامپو رفع کامل سفیدی مو:

 

از بین بردن رنگ موهای سفید برای همیشه است که با تاثیر روی رنگدانه های مو شما باعث برگشت رنگ طبیعی به بدنه موی شما میشود.این شامپو علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد در رشد وتقویت و استحکام موهای شما مفید میباشد و همچنین با داشتن خاصیت ضد شوره میتوانید از شوره های مزاحم پوست سر خود خلاصی پیدا کنید.

نحوه استعمال محصول:


کملا ساده و همانند دیگر شامپوهای معمولی است و کافی است به مدت 7 تا 10 دقیقه شامپو را رو سر خود قرار داده و موها را ماساژ دهید  و سپس موها را آبکشی نمایید.
فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را برایتان فراهم کرده است . پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

دیگر از این پس با وجود چنین شامپویی در خانه و استفاده منظم از ان نگران سقفید شدن زود رس موهای خود نباشید و برای همیشه با موهای سفید خداحافظی کنید.این محصول با اثر تقویت کنندگی قوی ریشه باعث می شود تا موهایی قوی تر و سالم تر از قبل داشته باشید.

ما سعی کرده ایم تا در البرز خرید مانند همیشه محصولی با کیفیت را در اختیار شما دوستان قرار دهیم .

 کلمات کلیدی:

شامپو رفع سفیدی مو,خرید شامپو رفع سفیدی مو

=============================================================

 

خرید دستگاه سفید کننده دندان

 

خرید دستگاه سفید کننده دندان-  دستگاه سفيد كننده دندان whitelight دیگر محصول شگفت انگیزی است که به بازار ایران ورود پیدا کرده است.
با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به صرف هزینه بالا و وقت بسیار میتونید خودتان دندانهای زرد و جرم خورده را به دندانهای سفید و خیره کنده تبدیل نمایید.

این دستگاه هیچ گونه آسیبی به دندان های شما وارد نمی آورد و به راحتی پلاک هی جمع شده روی دندان ها را میشوید و سفیدی را به آنها بر میگرداند.توجه داشته باشید که دندانهای تمیز و سفید باعث افزایش جذب فلوراید در دندان می شود که سلامتی لثه ها را به همراه می آورد.شما میتوانید قبل از حضور در مهمانی ها ومجالس مختلف از این دستگاه سفید کننده استفاده نمایید و جذابیت لبخند خود را به دیگران نشان دهید.
با استفاده از ژل درون این پک روی دندان های خود و تاباندن چراغ مخصوصی بر روی دندانهای خود میتوانید جرم و زردی دندان های خود را بسیار سریع و آسان برطرف نمایید.

این محصول یک ست کامل شامل خمیر دندان سفید کننده +محلول بلیچینگ +قالب دندان ویژه میباشد.
دستگاه سفید کننده ساخت کشور آلمان است که بعد از پشت سر گذاشتن کلیه تستهای فنی و سلامتی مورد تایید قرار گرفته است.

محتویات درون هر ست:
 چراغ سفيد كننده
 سرلرزاننده
قالب های ویژه دندان
کاتلوگ و ارائه اطلاعاتی در مورد سلامت وزیبای دندان
ژل سفيد كننده
به همراه دو عدد باطری لیتیموی

ویژگی های استفاده دستگاه سفید کننده: 
سفید نمودن دندان ها در ظرف حدود 10 دقیقه
استفاده  آسان و ساده
افزایش ایمنی دندانها و مدت ماندگاری بالا 
برای دریافت این محصول می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه البرز خرید یک خرید سریع و بدون دردسر را تجربه کنید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,خرید سفید کننده دندان,خرید دستگاه سفید کننده دندان

=======================================================

 

صابون پف دهنده صورت

 

صابون پف دهنده صورت و گونه گذاری  یک صابون معجزه آسا  است که با فرمولی پیچیده و منحصر به فرد همراه با عصاره ای از میوه های گیلاس و زنجبیل و عصاره مخصوص حلزون موجب  بازسازی پوست و از بین بدن لکه های سیاه و بازگردادند شادابی و طراوت به پوست شما می گردد.
عملکرد این صابون بدین صورت است که رطوبتی ویژه روی پوست ایجاد میکند و نیز باعث تحریک رنگدانه ها با استفاده از مواد طبیعی داخل ترکیب خود شده که این امر  موجب از بین بدن لکه ها و چین وچروک میشود و در نهایت پوستی صاف و نرم را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
صابون touche me   با داشتن یک فرمول جادویی که همراه با انواع ویتاین ها و دیگر عصاره های طبیعی موجب ایجاد کشش پوست گردیده که از افتادگی آن جلوگیری میماید.یکی از ترکیبات مهم درون این محصول عصاره حلزون است که نقش به سزایی در ترمیم پوست و ایجاد پوستی یکدست و صاف و زیبا خواهد داشت.


نحوه استفاده:
کافی است این صابون را روزانه 2 مرتبه بر روی پوست خیس شده خود و یا در هنگام استحمام بمالید و سپس بشویید.تا بعد از آن پوستی صاف و تمیز و درخشان و یکدستی را برایتان ایجاد کند و جوانی و شادابی را دوباره به شما برگرداند.
 این محصول از طریق فروشگاه البرز خرید و به صورت خرید اینترنتی به سهولت هر چه تمام در اختیار مشتریا ن عزیز قرار گرفته میشود.لطفا امتحان کنید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

البرز خرید سعی کرده است تا از میان سایر محصولات مشابه بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین های آنرا انتخاب کرده و در فروشگاه خود قرار دهد.ما همیشه به کیفیت کالاهای خود فکر کرده ایم.شما می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.با استفاده مکرر از این صابون براحتی تمام چین و چروک  صورت خود را به فراموشی خواهید سپرد و دوباره مانند روزگار جوانی دارای طراوات و شادبی و پف زیبایی می شود.

 

کلمات کلیدی:

صابون پف صورت,خرید صابون پف دهنده صورت,صابون پف دهنده صورت

========================================================

 

خرید بند انداز برقی صورت

 

 

 

خرید بند انداز برقی صورت - اگر شما هم به زیبایی پوست  صورت وبدن خود اهمیت می دهید و اگر دوست داریداصلاح مو های صورت را به آسانی و بدون درد و دردسر انجام دهید ما در فروشگاه البرز خرید یک محصول ویژه را به شما معرفی می کنیم.یک بند انداز برقی مخصوص صورت و بدن که بدون دخالت دست براحتی مو های اضافی صورت شما را در اورده و باعث زیبایی دو چندان شما خواهد شد.

 

این بند انداز برقی بدون کوچکترین درد و در عین سادگی در عرض  چند دقیقه کل مو های صورت شما را اصلاح کرده و دیگر از  در دسرهای بند اندازی با دست راحت خواهید شد.

 

از این وسیله در آرایشگاه ها نیز می توان استفاده کرد چرا که هم دارای کیفیتی بالا بوده و هم در کمترین زمان ممکن کار خود را انجام می دهد.

 

 

دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار و بدون دخالت دست کار کرده و حتی می تواند یک پیشنهاد خوب برای هدیه دادن به  دوستان و عزیزانتان باشد.

 

البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول  را برای علاقه مندان به آن فراهم آورده است و هر زمان که خواستید می توانید  آنرا از فروشگاه ما سفارش دهید.

 

 این وسیله هیچ گونه حساسیتی در پوست شما ایجاد نکرده و کاملا تایید شده توسط متخصیین پوست می باشد.

 

 کلمات کلیدی:

 

بند انداز برقی , بند انداز صورت , خرید بند انداز , خرید بند انداز برقی , خرید بند انداز صورت

 

 ==================================================

خرید پد لایه بردار پا

 

خرید پد لایه بردار پا - اگر شما هم از لایه ها و پوست پوست های کف پای خود رنج می برید و دوست دارید تا از شر آنها راحت شوید.اگر دوست دارید تا بدون درد و با کمترین هزینه و زمان  دیگر خبری از لایه های پوست پوستی کف پایتان نباشد ما به شما استفاده از دستگاه لایه بردار پا را معرفی می کنیم.

پد لایه بردار پا که با نام پداگ معروف بوده با تکنولوژی خاصی که در طراحی آن به کار رفته است براحتی و بدون کوچکترین در و رنجی کف پای شما را صاف و بدون لایه خواهد کرد.در واقع پداگ به عنوان یک محصول جدید در بازار شناخته شده و تا به حال توانسته است که رضایت استفاده کنندگان خود را بر آورده کند.

ممکن است در بازار محصولات مشابه دیگری نیز با همین کارایی وجود داشته باشد اما ما فقط خرید پد لایه بردارفوق را تایید می کنیم و پیشنهاد می کنیم تا فقط با یک بار استفاده از این کالا تفاوت و کیفیت آن را حس نمایید و مطمئن باشید از این پس دیگر خبری از لایه های خشک و پوست  پوستی های کف پایتان  نخواهد بود.

در البرز خرید ما امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول فوق العاده با استفاده از 135 تیغه ریز و مخصوص، بدون اینکه احساس کنید پینه ها و لایه های اضافی پوست را بر می دارد و پایی نرم وصاف را دوباره به شما باز میگرداند. همچنین سمباده با کیفیت آن نیز برای تکمیل کار در اختیار شما خواهد بود. 

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

135تیغه کوچک 

طراحی کاربردی 

دارای سوهان با کیفیت 

ایمین در برخرد با پوست 

جمع آوری پوست های اضافه درون محصول
 

یک بار برای همیشه با خرید پداگ یا همان لایه بردار پا خود را از شر لایه های خشک کف پایتان راحت کنید و کیفیت این محصول را با استفاده از ان باور کنید.

ما در البرز خرید بهترین های بازار را جهت رضایت شما انتخاب و برای فروش قرار داده ایم.

 

کلمات کلیدی:

لایه بردار پا , خرید لایه بردار پا , پد لایه بردار پا

===========================================================

 

خرید ماسک ژله ای چشم

 

خرید ماسک ژله ای چشم - یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند وجود آثار خستگی روزانه در میان اطراف چشمانشان است و همین امر باعث  بد شدن ظاهر صورت می شود .امروز در فروشگاه البرز خرید محصولی از شرکت بایترون را به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد سال 2012 شناخته شده است.ماسک ژله ای چشم نام محصول مورد نظر ما می باشد.

شما با استفاده از این ماسک ژله ای می توانید سلامتی و شادابی پوست را دوباره به خود برگردانید و دیگر اثری از خستگی و چین و چروک ها و حالت بد دور چشم  نمی بینید.این ماسک ژله ای مورد استفاده بسیاری از بانوان در سراسر دنیا بوده و تاثیرات مثبت و قابل قبولی را بروی پوست شما می گذارد.

نحوه عملکرد این محصول به این گونه است که به صورت یک نقاب با پوشش مقاوم بروی پوست شما قرار می گیرد و قرمزی و خستگی دور چشم شما را بعد از چندین دوره مصرف متوالی به کلی از بین خواهد برد.

  یکی دیگر از عوامل خستگی و سرخ شدن چشم استفاده مداوم از کامپیوتر و وسایل تصویری می باشد .چرا که کابر هنگام استفاده از این وسایل دیگر کمتر پلک می زند و همین امر باعث ایجاد خستگی و سرخی چشم خواهد شد.بوسیله این ماسک ژله ای براحتی می توانید اثار خستگی و قرمزی را از بین ببرید.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید این محصول را تهیه نمایید.برای خرید ماسک ژله ای می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

روش مصرف این ماسک به صورت مصرف سرد به شرح زیر می باشد:

جهت استفاده به صورت سرد ماسک را به مدت 10 دقیقه در فریزر یا 60 دقیقه در یخچال گذاشته سپس آنها را روی چشم ها قرار دهید.

جهت استفاده از ماسک به صورت گرم به روش زیر باید عمل نمایید:

 جهت استفاده به صورت گرم ابتدا آب را در ظرف جوش آورده و پس از خاموش کردن شعله ماسک را درون ظرف می گذاریم تا به دمای مورد نظر برسد.

با استفاده مداوم از این محصول می توانید از  چین و چروک و کبودی دور چشم جلوگیری نموده و به شادابی پوست خود کمک نمایید.

 کلمات کلیدی:

ماسک ژله ای چشم خرید ماسک ژله ای چشم , ماسک چشم

=============================================================

 

خرید موچین چراغ دار

 

 

 

خرید موچین چراغ دار - اگر به دنبال یک موچین کاملا متفاوت و حرفه ای هستید تا اصلاحی روان و بدون درد را تجربه نمایید ما به شما خرید موچین چراغدار لیزری را معرفی می کنیم.بوسیله این موچین براحتی می توانید با آینه بزرگنمایی که در درون ان تعبیه شده و بوسیله نور موجود در  آن  اصلاحی سریع و راحت  را تجربه نمایید.

 

موچین لیزری یکی از جدیدترین محصولات  آرایشی بوده که به تازگی روانه بازار شده است و از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.ما نیز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

دیگر وقت ان رسیده که موچین های قدیمی را دور انداخته و با موچین جدید آینه دار اصلاحی آسان و بدون دردسر را تجربه نمایید.بوسیله این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه موهای زائد ابرو و دیگر قسمت ها را از بین برده و دیگر نیاز نیست تا وقت و زمان بسیاری را برای این کار اختصاص دهید.البرز خرید سعی کرده است تا مانند گذشته از میان تمام محصولات مشابه بازار یکی از با کیفیت ترین ها را انتخاب و برای شما در فروشگاه قرار داده ایم.

 

موچین چراغدار لیزری با وجود چراغی که درون ان تعبیه شده استا باعث شده تا کیفیت بسیار بالایی در هنگام استفاده از ان داشته باشد و با دقت بالایی تمام موهای ریز و درشت را  اصلاح می کند.

 

 کلمات کلیدی:

 

موچین چراغ دار , خرید موچین ,  موچین لیزری , خرید موچین چراغ دار

 

 ==================================================

خرید ست مژه مصنوعی

 

خرید ست مژه مصنوعی - اگر به دنبال زیبایی منحصر به فرد چشما خود هستید و دوست تا بر هر نگاه همه را مجذوب خود نمایید ما استفاده از ست مژه مصنوعی را به شما پیشنهاد می کنیم.این دارای سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ بوده و به زیبایی چشما شما کمک فروانی خواهد کرد. یکی از بزرگترین مزیت استفاده از این ست مژه استفاده آسان و بدون دردسر آن می باشد.

شما براحتی هر زمان که بخواهید می توانید مژه مصنوعی را در چشمان خود طوری جا سازی نمایید که اصلا فاصله ای میان مژه اصلی و مژه مصنوعی ایجاد نشود و باعث بد شکل شدن کار نشود.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید مژه مصنوعی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستیسفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

     البته توصیه می شود اگر دوست دارید تا این محصول به بهترین شکل خود در چشمان شما قرار گیرد و هیچ کس متوجه مصنوعی بودن انها نشود ابتدا مژه های اصلی خود را با فر مژه فر داده و سپس از این ست مژه مصنوعیاستفاده نمایید. 
  بهتر است مژه ها کمی نم دار باشند یعنی این کار را پس از شستشوی صورت و چشمها و ترجیحا بعد از حمام انجام دهید تا نتیجه ی بهتری داشته باشد،بعد از آن به آرامی مژه مصنوعی را مماس مژه های فر شده در پشت پلک قرار داده و با چسب مخصوص بچسبانید و خوب صبر کنید تا چسب آن کاملا خشک شود.

ما سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برای شما عزیزان تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.شما پس از شستشوی مژه خود و بعد از اطمینان پیدا کردن از خشک شدن انها می توانید مزه های مصنوعی را جا گذاری کرده و با ریمل انها را به صورت منظم به سمت بالا حالت دهید.

 

کلمات کلیدی:

مژه مصنوعی , خرید مژه مصنوعی , ست مژه مصنوعی , خرید ست مژه مصنوعی

===================================================

خرید دستگاه بافت مو

 

خرید دستگاه بافت مو  - اگر به دنبال مدل های مختلف و زیبا برای موهای خود هستید و دوست دارید تا هر روزبا یک  مدل مو در میان دوستان وخانواده خود ظاهر شوید ما به شما خرید دستگاه بافت مو را توصیه می کنیم.این دستگاه با قابلیت بسیار بالا و استفاده بسیار راحت می تواند در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی کرده و به جای اینکه هر بار برای هر مدل مو هزینه های زیادی را متقبل شوید با یک بار خرید دستگاه بافت مو دیگر نیاز نیست هیچ گونه هزینه ای انجام دهید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید دستگاه بافت مو را به صورت اینترنتی فراهم آورده ایم.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 نحوه استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و در زمانی کوتاه می توانید خودتان  انواع مدل های مختلف را پیاده سازی کرده و هر روز با تنوعی جدید در جمع دوستان خود حاضر شوید و موجب تعجب همکان شوید.سیستم 4 شاخه این دستگاه بافت مو قابلیت های انرا افزایش داده و بوسیله ان می توانید انواع مدل های آفریقایی که جدیدا بسیار مد شده است را برای خود انجام دهید.

از این پس  دیگر نگران  اماده ساختن خود برای رفتن به مهمانی ها و مجالس نداشته باشید و با خیالی راحت تنها در عرض چند دقیقه مدل دلخواه خود را پیاده سازی کنید.بهترین زمان استفاده از این دستگاه موقعی است که شما موهای خود را شسته باشید و انها را به صورت نیمه خشک در آورید و سپس بوسیله ان مدل  دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

 

کلمات کلیدی:

خرید دستگاه بافت مو, بافت مو ,دستگاه بافت مو ,خرید پستی دستگاه بافت مو , خرید اینترنتی بافت مو

=========================================================

خرید اینترنتی سفید کننده دندان

 

خرید اینترنتی سفید کننده دندان - اگر دندان هایی زرد و بد شکل دارید و سال هاست که مسواک نزده اید و یکباره به این فکر افتاده اید که چگونه و از چه روشی سریعا رنگ دندان های زرد و بد رنگ خود را دوباره سفید نمایید ما به شما خرید سفید کننده دندان را پیشنهاد می دهیم.با استفاده از این محصول دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه  خود را برای رفتن به دندان پزشک هدر دهید.کافیست تا طبق دستور مصرف به صورت منظم از این سفید کننده دندان استفاده کرده و پس از مدت کوتاهی اثرات انرا در خود مشاهده نمایید.

این محصول  بر خلاف سایر سفید کننده های موجود در بازار دارای عملکردی واقعا  منحصر به فرد و با کیفیت بوده و راه حلی سریع و مطمئن برای این کار محسوب می شود.این محصول  دندان هایی براق و یکدست سفید را به شما هدیه می دهد وبا کمترین هزینه و صرف کمترین وقت همان نتیجه ای را خواهید گرفت که می خواستید.پك سفید كننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید كننده و محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد .این محصول ساخت كشور آلمان می باشد و هیچگونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی كند وكاملا تست شده است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه بر آورد می کند.

 خرید اینترنتی سفید کننده دندان

ما در فروشگاه البرز خرید برای رفاه حال شما مشتریان عزیز امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید انرا از فروشگاه ما سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

سفید کننده دندانی  که ما برای شما ارسال می کنیم شامل موارد زیر می باشد:
 
- چراغ سفید کننده
- سر لرزشی
- قالبهای پیشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان
- ژل سفید کننده
- 2 عدد باطری Lithium CR2025

تنها در عرض 10 دقیقه خواهید دید که چقدر اثر گذاری قوث و منحصر به فردی داشته و قدرت مانداری بالایی نیز دارد.

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان , خرید سفید کننده دندان خرید اینترنتی سفید کننده دندان

=======================================================

 

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل

 

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل - برای رهایی از شر موهای زائد بدن راه حل های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین و تقریبا بدون دردسر ترین این روش ها استفاده از مو بر دائمی سان دپیل بوده چرا که این محصول با قدرت اثر بخشی بالا  باعث شده تا کلیه موهای زائد بدن از ریشه کنده شده و تا مدت ها دیگر خبری از رشد آنها نباشد.از این پس به جای استفاده از تیغ و ژیلت و یا استفاده از روش های دیگر کافیست تا به اندازه مورد نیاز خود از این مو بر دائمی تهیه کرده و طبق دستور مصرف به محل های مورد نظر بمالید و پس از چند دقیقه خواهید دید که دیگر اثری از موهای زائد بدن شما وجود ندارد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند به تهیه این محصول امکانی را فراهم کرده ایم تا براحتی در هر کجای ایران عزیز که می باشید تنها با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه محصول خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل

 

موبر دائمی سان دپیل بر خلاف سایر محصولات مشابه درون بازار بدون بو بوده و اصلا از این بابت شما را اذیت نخواهد کرد .همچنین قدرت فوق العاده بالای ان باعث می شود تا از ریشه موهای بدن را از بین برده و همین امر باعث می شود تا زمان شروع مجدد موهای زائد بسیار طولانی مدت شود و برای مدت بیشتری از شر انها در امان باشید.

کافیست تا بروی ان قسمتی که می خواهید  موهایش را از بین ببرید کمی اب ریخته و موبر را  به ان بمالید و خواهید دی که در عرض چند دقیقه ان قسمت دیگر مو نخواهد داشت و صاف و یکدشت خواهد شد.استفاده از سان دپیل  به هیچ وجه خطری در بر نداشته و اصلا عوارض جانبی نخواهد داشت و با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید.


  
  کلمات کلیدی:

مو بر دائمی سان دپیل , خرید مو بر دائمی , خرید اینترنتی مو بر دائمی , خرید پستی مو بر سان دپیل

=================================================

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده

 

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده - در میان انواع ریمیل های موجود که رد بازار مشاهده می کنید امروز قصد داریم تا یکی از محصولات با کیفیت را به شما عزیزان علاقه مندان معرفی نماییم.این ریمیل چرخشی و حجم دهنده یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که در این زمینه طراحی و ساخته شده است.کافیست تا دکمه روی ریمیل را فشار داده و خواهید دید که برس آن شروع به حرکت کرده و برای استفاده شما کار را بسیار آسان و راحت تر خواهد کرد.

در واقع در این ریمیل حجم دهنده چهار خاصیت مهم  قرار گرفته است. مهمترین خاصیت های آن  بلند کنندگی-سیاه کنندگی-حجم دهندگی و پر نمودن مژه ها بوده که هر چهار خاصیت را با بهترین کیفیت به شما عرضه می دارد.چرخش برس این محصول به صورت 360 درجه بوده و همین خاصیت ان باعث شده است تا قدرت مانور بالاتری داشته باشد و کار با کیفیت تری را به مشتری تحویل دهد.همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید  با کیلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از آنکه محصول خود را دریافت نمودید وجه کالا را به مامور پست بپردازیزد.

 

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده

همچنین برای تقویت و پرپشت کردن واقعی مژه های شما در این ریمیل از فیبر استفاده شده است و همین موضوع باعث می شود بعد از مدتی شاهد بهببود و تقویت مژه های خود باشید.این محصول  با قدرت چرخش دو طرفه و همچنین به صورت ضد آب بوده و براحتی  زمانیکه ریمیل ان تمام شد می توانید با مواد ریمیل موجود در بازار جایگزین ان کرده و مجددا از آن استفاده نمایید.با فشار دادن کلید روی ریمل برس ریمل شما به چرخش در می آید و بدون آسیب رساندن به پلک ها مژه های شما را حجیم می نماید.قدرت حجم دهندگی این محصول بسیار بالا بوده و کافیست این محصول را روی مژه های خود قرار داده و پس از چند ثانیه مژه های پر و حجیم داشته باشید


کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی ریمیل چشم ,  ریمیل چرخشی , ریمیل حجم دهنده مژه , ریمیل پر پشت کننده , خرید ریمیل چشم

==============================================

خرید اینترنتی سنگ پای پداگ

 

خرید اینترنتی سنگ پای پداگ - اگر دوست دارید تا دیگر برای همیشه از پوست پوستی های کف پای خود راحت شوید و دیگر خبری از ترک پا در کف پایتان نباشد به شما پیشنهاد می کنیم از سنگ پای پداگ استفاده کنید.این سنگ پا پیشرفته با کارایی فوق العده آسان  در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته و پس از مدت کوتاهی که از آن استفاده کردید دیگر خبری از ترک های کف پا نخواهد بود و اگر قبلا کف پایتان پوست پوستی بود بوسیله این محصول دیگر این مشکل هم بر طرف خواهد شد.

تفاوت هایی که باعث منحصر به فرد شدن این سنگ پا نسبت به دیگر محصولات  بازار شده است اولا نوع طراحی خاص ان بوده و دوما به کار گیری تیغه های بسیار ریز و کوچکی است که باعث تسریع در روند صاف کردن کف پا می شود.این تیغه ها به هیچ وجه آسیبی به بدن شما نخواهند زد و در واقع به نوعی طراحی و در این سنگ پا جا سازی شده اند که اصلا قابلیت آسیب رساندن  بر اثر بی احتیاطی را ندارند.

  شما می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید برای تهیه این محصول بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازیزد.سنگ پای پداگ کار را برای شما راحت کرده است.شاید استفاده از سنگ پاهای قدیمی و سنتی دردسر های خاص خود را داشته باشد و کمی حوصله و صبر بخواهد اما استفاده از این نوع سنگ پا دیگر این دردسر ها را نداشته و براحتی می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.از سایر مشخصات این محصول 135 تیغه کوچک،طراحی کاربردی،سوهان با کیفیت،ایمن در برخرد با پوست می باشد.داخل جعبه حاوی دو عدد دستگاه پداگ،یک ست پد ایکور،یک عدد سوهان مخصوص و چهار عدد سوهان مخصوص دستگاه پداگ می باشد.
  
همین الان می توانید پداگ را از فروشگاه البرز خرید سفارش دهید و آنرا به عنوان یک هدیه به ماد و یا همسر خود بدهید و براحتی و در عرض کمترین زمان ممکن همه ترک ها و پوست پوستی های کف پایتان را نابود سازید و کف پای لطیف و نرمی را مانند دوران بچگی تجربه کنید.


 

کلمات کلیدی:

خرید سنگ پا , خرید اینترنتی سنگ پا , سنگ پای پداگ

معین بازدید : 53 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس

خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس

 

اگر شما هم دوست دارید تا امسال در کنکور آماده شوید و رشته مورد علاقه خود را قبول شوید باید از الان به فکر اماده کردن خود باشید .فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از محصولاتی که در این زمینه دارد با نام  مهندسی معکوس می باشد. در واقع قرار است شما با  مجموعه مهندسی معکوس روش های تست زنی را یاد بگیرید و بتوانید حتی با معلومات کم گزینه صحیح را نسبت به سایر گزینه های دیگر تشخیص دهید.تست زنی به روش مهندسی معکوس روشی است که چند سالی صر و صدای زیادی را به پا کرده و در این بین یک عده سو استفاده کننده با ارائه مجموعه تقلبی مبالغ زیادی را به جیب زده اند.شما با خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس و پیاده سازی روش های ان و کمی تمرین می توانید با داشتن حد اقل معلومات بهترین نتیجه را از تست های کنکور  بگیرید.در این مجموعه شما خواهید آموخت که:

 

پیدا کردن گزینه صحیح در حد اقل زمان ممکن

با کمترین معلومات بهترین نتیجه را بگیرید

تاثیر پذیری چند برابری شما در هنگام تست زنی

 

  روش فوق در آزمونها به شماره ۸۱۱۰۱ به ثبت رسیده در انحصار مؤسسه پارسیان می باشد

 

 

خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس

 

ما نیز برای علاقه مندان به دریافت این مجموعه در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را اضافه نموده ایم تا بتوانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما در تست زنی به این روش خواهید اموختکه چگونه از بین چهار گزینه در مرحله  دو گزینه اشتباه را کنار گذاشته و انتخاب را از میان دو گزینه دیگر انجام دهید.همچنین علاوه بر اموزش مهندسی معکوس به شما روش های صحیح مطالعه کردن و بیان اصول درست فراگیری دروس را نیز اموزش می دهیم تا در کنار /ان بتوانید بهترین استفاده را از زمان باقیمانده به کنکور داشته باشید.

 


برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

====================================================

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی

 

اگر دوست دارید تا در حرفه آرایشگری حرفی برای گفتن داشته باشید و بتوانید همه نیازها و مراجهات خود را به بهترین شکل پاسخگو باشید ما پیشنهاد می کنیم با تهیه مجموعه آموزش آرایش خلیجی و تماشای با دقت ان خود را بروز کرده و مدل های بسیار شیک و زیبا را یاد بگیرید.این مجموعه یکی از جدیدترین آموزش های آرایشگری بوده که با کیفیت عالی همچون گذشته تقدیم شما علاقه مندان می شود.هنر آرایشگری دارای نکات ریز و درشت فراوانی بوده و فعالیت در این رشته را کمی دشوار کرده است.از این رو شما همیشه باید بروز باشید و از آخرین مدل های دنیا مطلع باشید.با خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی از این پس تبدیل به یک حرفه ای خواهید شد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ چندین مجموعه آموزش آرایشگری را برای شما قرار داده ایم و یکی از این مجموعه های اموزش ارایشگری خلیجی می باشد که خانم های آرایشگر می توانند انرا تهیه کرده و از اموزشهای ان نهایت استفاده را ببرند.ما برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی

شما در این مجموعه با انواع مدل های کشور های عربی اشنا خواهید شد.از جمله انواع آرایش های چهره و مو جز این مجموعه می باشند.همچنین به صورت تصویری و با کیفیت عالی انواع تکنیک های روز را به صورت کاملا ساده و روان به شما اموزش می دهد.

در این مجموعه شما الگو های برتر کوپ های لبنان-عربی-مراکشی و اروپایی را خواهید دید و همپنین اموزش میکاپ نیز بخشی از این مجموعه ارزشمند می باشد.

 


برچسب:
٬ , , ,

 

===========================================================

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه

 

اگر علاقه مند هستید تا در هنر آرایشگری حرفی برای گفتن داشته باشید و با انواع مدل های روز دنیا آشنا شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه  تمام نکات لازم و ضروری را فرا بگیرید. فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به آموزش آرایشگری مجموعه ای کامل را در سایت خود قرار داده است که می توانید براحتی به صورت خرید پستی آنرا دریافت نمایید.شما در این مجموعه با انواع فر مو-انواع مدل های کوتاه کردن مو-آرایش صورت آشنا خواهید شد.در این اموزش سعی شده است همه چیز به صورت کاملا کاربردی و عملی صورت گیرد و شما تنها با دیدن این مجموعه و کمی دقت خواهید توانست به بهترین شکل ممکن همه نکات و روش های گفته شده را اجرا نمایید.آرایشگری زنانه دارای نکات بسیاری می باشد و اگر در این هنر  به روز نباشید از غافله عقب خواهید ماند.

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه

یک آرایشگر ماهر همیشه سعی می کند تا  با جدیدترین مدل های روز اشنا  شود تا بتواند در هر زمان که نیاز شد  خواسته های مشتریان خود را بر آورده کند.همچنین رعایت یک سری اصول حرفه ای  نیز در این شغل بسیار مهم می باشد. شما نکاتی را در اموزش آرایشگری زنانه  فوق فرا خواهید گرفت که حاصل تجربه ها چندین ساله ارایشگران بزرگ است و براحتی با خرید این محصول و تماشای ان می توانید همه این فنون را فرا بگیرید.با تماشای این اموزش و کمی تمرین و ممارست بعد از مدت کوتاهی به مهارت های بالایی دست خواهید یافت که شاید در ساعت ها کلاس هم نمی توانستید به این مهارت ها دست یابید.این اموزش آرایشگری حاوی نکات بسیار مهمی می باشد که ممکن است در هیچ کجا راجع به انها چیزی نشنیده باشید.همین الان می توانید برای تهیه این مجموعه از فروشگاه ما اقدام به خرید نمایید.

 

  

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

 

=====================================================

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال – برای همه علاقه مندان به ورزش فوتبال امروز یک مجموعه اموزشی بسیار خوب در نظر گرفته ایم.یک آموزش فوتبال که بوسیله ان می توانید نکات بسیار مفیدی از این ورزش را یاد بگیرید.فوتبال ورزشی که در سراسر جهان طرفداران میلیونی را به خود اختصاص داده است و هر سال هم تب فوتبال بیشتر و بیشتر می شود.اگر دوست دارید که در این ورزش موفق باشید می بایست تمام نکات و فنون فوتبال را از پایه و به صورت کاملا علمی  فرا بگیرید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این مجموعه را با امکان خرید پستی در سایت برای علاقه مندان قرار داده است و براحتی شما می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.در این مجموعه سعی شده است تا تمام تکنیک های آموزش فوتبال را به هنر اموزان اموزش دهد.شما با دیدن این مجموعه با انواع تاکتیک های این رشته آشنا خواهید شد.روش های پاس کاری.انواع روش های ضد حمله و… را با دیدن این فیلم آموزشی فرا خواهید گرفت.

  

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

همچنین با انواع دریبل زدن حریف و نحوه ضربه زدن در موقعیت های مختلف به توپ را یاد می گیرید.اگر کمی تلاش و پشتکار داشته باشید و تمرین های این اموزش را با دقت انجام دهید در مدت کمی خواهید توانست به پیشرفت های قابل توجهی برسید.برای خرید آموزش فوتبال بروی دکه زیر کلیک نمایید.با این اموزش اگر کمی خودتان تلاش و پشتکار داشته باشید بعد از مدت کوتاهی به بسیاری از فنون فوتبال آشنایی کامل پیدا خواهید کرد و از همین ابتدا به صورت اکادمیک و اصولی  مبانی فوتبال را فرا خواهید گرفت.پیشنهاد ما این است تا هنوز دیر نشده با خرید اینترنتی آموزش فوتبال فوق در راه پیشرفت فوتبال خود قدمی بزرگ بر دارید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا یکی از بهترین و کامل ترین اموزش های فوتبال را در وب سیات خود برای علاقه مندان به این رشته قرار دهد.

 

برچسب:
٬ , , , , ,

 

========================================================

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال .امروز قصد داریم تا برای علاقه مندان به ورزش فوتسال یک آموزش بسیار کاربردی قرار دهیم تا  بدین وسیله  بتوانند سطح دانش خود در مورد فوتسال را بالا ببرند.فوتسال  همان فوتبال است که در واقع در سالن سر بسته انجام شده و قوانین آن کمی متفاوت تر از فوتبال می باشد.شما در آموزش فوتسال امروز با عناوینی همچون :

نحوه دریبل کردن در فوتسال

نحوه ضربه زدن صحیح

نحوه پاس دادن

قوانین خاص فوتسال

کنترل توپ در فوتسال

۱۰ تکنیک برتر در فوتسال

و…..

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول راب رای همه علاقه مندان به این رشته فراهم اورده است.شما عزیزان با خرید آموزش فوتسال از ما می توانید علاوه بر موارد ذکر شده در بالا با  موارد زیر نیز آشنایی پیدا کنید:

انجام تمرینات تکنیکی

تمرینات دفاعی

تمرینات سرعتی و قدرتی

آشنایی با انواع سیستم های موجود در فوتسال

تمرینات گلزنی

انواع تاکتیک های حمله

آموزش دروازه بانی در فوتسال

و….

ورزش فوتسال دارای تکنیک ها و روش هایی است که بسیار با فوتبال متفاوت می باشد و شاید خیلی ها فکر کنند چون از فوتبال سر رشته دارند می توانند در این ورزش هم موفق ظاهر شوند.اگر واقعا قصد جدی دارید تا ورزش فوتسال را به صورت حرفه ای فرا بگیرید باید بگوییم حتما به دیدن این اموزش نیاز دارید چرا که در این مجموعه سعی شده است تمامی نکات مادر و کلیدی را به هنر آموزان اموزش دهند و قطعا اگر کمی تلاش و پشتکار هم در کار نشان دهید خواهید دید که پس از مدتی نتایج بسیار قابل قبولی بدست خواهید اورد.ما سعی کرده ایم تا درمیان انواع اموزش های فوتسال یکی از کامل ترین و روان ترین مجموعه ها را تهیه و برای علاقه مندان به ان رشته در وب سایت بگذاریم.

همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که باشید بوسیله خرید پستی این اموزش را تهیه و سپس بعد از ردیافت کالا وجه آنرا پرداخت نمایید.

 

برچسب:
٬ , , , , , , ,

معین بازدید : 67 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش بدنسازی گاسپاری

آموزش پرورش اندام ریچ گاسپاری

 

پرورش اندام دیگر مانند گذشته نیست و امروز  به صورت یک علم و دانش در آمده است.برای اینکه بتوانید در ورزش بدن سازی پیشرفت داشته باشید و به صورت حرفه ای خود را مطرح نمایید باید در ابتدا به علم ان مسلط شوید.باید بدانید که چگونه و به چه صورت حرکات بدنسازی را انجام دهید.آموزش بدن سازی برای خود دارای اصول و قوانین خاصی می باشد و چنانچه نتوانید  طبق اصول آن پیش بروید قطعا هم امکان آسیب رساندن به عضلات خود را بالا برده و هم اینکه مانع بزرگی برای پیشرفت خود خواهید شد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه اموزش پرورش اندام که توسط یکی از نابغه های بدن سازی به نام ریچ گاسپاری آموزش داده شده است را برای شما در نظر گرفته ایم.شما با خرید آموزش بدنسازی فوق و با تماشای دقیق آن نکات بسیار مهمی را خواهید اموخت.

یادخواهید گرفت که چگونه با وزنه ها و دمبل ها تمرین صحیح و اصولی کنید.

یاد خواهید گرفت که حرکات بدن سازی را چگونه  به صورت صحیح اجرا نمایید.

یاد خواهید گرفت تا با دستگاه های بدنسازی به صورت حرفه ای و صحیح کار نمایید.

و….

 

  ما امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار شخود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

پس یاد بگیریم که اگر می خواهیم در پرورش اندام هر روز شاهد پیشرفت خود باشیم و از احتمال آسیب رسدن به عضلات خود نیز بکاهیم حتما از همان ابتدا به صورت کاملا اصولی و حساب شده این ورزش را شروع کرده و قدم به قدم به صورت علمی  پیش رویم.آموزش بدنسازی نیاز به کمی صبر و تحمل دارد و باید به بدن خود فرصت دهید تا بتواند یواش یواش  رشد نماید.

 

 

آموزش بدنسازی گاسپاری توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , ,

 

=======================================================

 

آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

آموزش بدن سازی حرفه ای

 

اگر دوست دارید تا ورزش بدن سازی را به صورت حرفه ای آغاز کنید پیشنهاد م یکنیم تا در همین اولین قدم به فکر یک استاد خوب و مجرب باشید.چرا که متاسفانه در ورزش پرورش اندام تقریبا همه برای خود ادعای استادی دارند و دوست دارند تا هر کسی که از آنها سوال می کند به روش و شیوه خود جوابی به آن داده باشند.آموزش بدنسازی می تواند بسیار مهم و حیاتی به نظر برسد چرا که اگر حرکت را به صورت اصولی و دقیق اجرا نکنیم  امکان آسیب رسیدن به عضلات بدن بسیار بالا رفته و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک اموزش پرورش اندام بسیار خوب و با کیفیت که توسط استاد بزرگ و مسلم این رشته یعنی مصطفی محمد اموزش داده می شود را برای شما در سایت قرار داده ایم.شما با تهیه این مجموعه و با اجرای دقیق حرکات طبق روش های آموزش داده شده می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید و خیلی سریع به پیشرفت برسید.

  

امکان خرید پستی این مجموعه برای شما علاقه مندان به بدن سازی وجود داشته و کافیست ابتدا شفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در آموزش بدنسازی فوق یاد خواهید گرفت که چگونه باید از وزنه ها و دمبل ها استفاده کرد.روش کار با دستگاه های بدن سازی را فرا خواهید گرفت.به شما آموزش خواهیم داد که کدام عضلات را باید با هم تمرین دهید و در چه روز های و چه ساعاتی تمرین کنید که بهترین نتایج را بگیرید.

بدنسازی امروز به یک علم تبدیل شده است و اگر  مراحل آنرا به صورت علمی و دقیق انجام دهید می توانید هر روز  شاهد پیشرفت خود باشید. با خرید اموزش بدن سازی فوق شما نکاتی مهم و ضروری را درباره پرورش اندام یاد خواهید گرفت که ممکن است تا به حال چیزی درباره انها نشنیده باشید.

 

 

آموزش پرورش اندام مصطفی محمد توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , ,

===============================================

 

آموزش بدنسازی کلمن

امروزه یکی از ورزش هایی که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است ورزش پرورش اندام است.شما برای آموزش بدن سازی باید اصول و روش های مختلفی را به کار ببرید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید.در این ورزش اگر اصولی کار نکنیم احتمال آسیب رسیدن به عضلات بسیار بالا خواهد رفت و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خود وارد کنید.به همین منظور ما  یکی از بهترین آموزشهای بدنسازی را برای شما عزیزان علاقه مند فراهم اورده ایم تا با تهیه و تماشای آن بتوانید طبق اصول و روش های استاندارد هر چه سریعتر به نتایج دلخواه خود برسید.

 

در این مجموعه شما با استاد بزرگ و نام آشنای این رشته  قدم به قدم تمام موارد مورد نیاز را فرا خواهید گرفت.شما توسط رونی کلمن آموزش پرورش اندام خواهید دید و نحوه کار با وزنه ها را فرا خواهید گرفت.نحوه استفاده از انواع دستگاه های پرورش اندام را اموزش می بینید.افراد مبتدی یاد خواهند گرفت که از  کجا و چگونه باید شروع کنند و افراد حرفه ای تر نیز روش های اماده سازی برای مسابقات را آموزش می بینند.

 

رونی کلمن در آموزش پرورش اندام بسیار اصولی و جدی و به صورت کاملا شیوا و روان تمام موارد مورد نیاز شما را اموزش خواهد داد.باید هنگام تماشای این مجموعه نهایت دقت را به عمل آورید تا بتوانید هر حرکت را به صورت اصولی اجرا نمایید.

با هم یک بیوگرافی از مربی بزرگ بدن سازی  یعنی رونی کلمن خواهی دید:

نام‌ کامل‌: رونی‌ دین‌ کلمن‌.
تاریخ‌ تولد: ۱۳ ماه‌ سه‌ ۱۹۶۴٫
محل‌ تولد: مونرو‚ لوییزیانا.
محل‌ اقامت‌ فعلی‌: آرلینگتون‌‚ تگزاس‌.
وضعیت‌ ازدواج‌: مجرّد.
ارتفاع‌ قد: ۱۸۰ سانتی‌ متر.
وزن‌ هنگام‌ برگزاری‌ مسابقه‌: ۱۲۰ کیلوگرم‌.
وزن‌ خارج‌ از فصل‌ برگزاری‌ مسابقه‌: ۱۴۵ کیلوگرم‌.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نموده و سپس بعد از دریافت ان وجه  کالا را به مامور پست بپردازید.

با خرید اموزش بدن سازی می توانید خیلی سری تر نسبت به قبل در این رشته پیشرفت نمایید و دیگر نگران آسیب رسیدن به عضلات خود نباشید.

 

  

 

آموزش بدنسازی کلمن توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , ,

 

================================================

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی اگر شما هم از علاقه مندان به ورزش پرورش اندام هستید و دوست دارید تا در این رشته هر چه سریعتر به نتایج قابل قبولی دست یابید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید آموزش بدن سازی  که در سایت قرار داده ایم به خود در رسیدن به این اهداف کمک نمایید.بدنسازی امروزه به صورت یک علم در امده و عوامل زیادی  را می طلبد تا در این رشته بتوانید به پیشرفت های مناسب دست یابید.اگر بخواهید به صورت سر خود و بدون هیچگونه اطلاعات علمی بدنسازی نمایید قطعا در وسط راه دچار مشکلات فروانی از جمله احتمال آسیب رساندن به عضلات خود خواهید بود.

در آموزش بدنسازی که ما برای شما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم شما نکاتی مهم همچون نحوه گرم کردن  و نرمش های مخصوص این رشته  و انواع برنامه های غذایی و تمرینی برای وزن های مختلف وچند برنامه پیشنهادی قهرمانان جهان برای عموم و کلیب های تمرینی قهرمانان جهان را مشاهده خواهید کرد.

شما براحتی  و با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

 

در آموزش بدن سازی باید همیشه به چهار اصل مهم دقت نمایید:

۱- تغــذیه صحیـح

۲- تمــرین درست

۳- استراحت لازم

۴- تمرکــز کـافـی

 

هر کدام از موارد بالا در بدن سازی خود آموزشی جدا را می طلبد و باید برای ان ساعت ها حرف زد.اما ما سعی کرده ایم همه چیز را به صورت کاملا مفید و خلاصه در این مجموعه اموزشی جمع اوری کرده و برای علاقه مندان به ورزش بدنسازی قرار دهیم.شما باید قبل از شروع این ورزش از خود سوالاتی را بپرسید و برای هر کدام دلیل واقعا منطقی و حساب شده ای نیز داشته باشید.

 

سوالاتی مانند:

۱- هدف ما از ورزش بدنسازی چیست؟

۲- از وضعیت آناتومی خود در موقع شروع عکس گرفته و پارامترهای عضلانی خود را یادداشت کنیم.

۳- بـا چـه وسـایلــی شــروع و به آن ادامه دهیـم.

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , ,

 

==============================================

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال .امروز قصد داریم تا برای علاقه مندان به ورزش فوتسال یک آموزش بسیار کاربردی قرار دهیم تا  بدین وسیله  بتوانند سطح دانش خود در مورد فوتسال را بالا ببرند.فوتسال  همان فوتبال است که در واقع در سالن سر بسته انجام شده و قوانین آن کمی متفاوت تر از فوتبال می باشد.شما در آموزش فوتسال امروز با عناوینی همچون :

نحوه دریبل کردن در فوتسال

نحوه ضربه زدن صحیح

نحوه پاس دادن

قوانین خاص فوتسال

کنترل توپ در فوتسال

۱۰ تکنیک برتر در فوتسال

و…..

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول راب رای همه علاقه مندان به این رشته فراهم اورده است.شما عزیزان با خرید آموزش فوتسال از ما می توانید علاوه بر موارد ذکر شده در بالا با  موارد زیر نیز آشنایی پیدا کنید:

انجام تمرینات تکنیکی

تمرینات دفاعی

تمرینات سرعتی و قدرتی

آشنایی با انواع سیستم های موجود در فوتسال

تمرینات گلزنی

انواع تاکتیک های حمله

آموزش دروازه بانی در فوتسال

و….

ورزش فوتسال دارای تکنیک ها و روش هایی است که بسیار با فوتبال متفاوت می باشد و شاید خیلی ها فکر کنند چون از فوتبال سر رشته دارند می توانند در این ورزش هم موفق ظاهر شوند.اگر واقعا قصد جدی دارید تا ورزش فوتسال را به صورت حرفه ای فرا بگیرید باید بگوییم حتما به دیدن این اموزش نیاز دارید چرا که در این مجموعه سعی شده است تمامی نکات مادر و کلیدی را به هنر آموزان اموزش دهند و قطعا اگر کمی تلاش و پشتکار هم در کار نشان دهید خواهید دید که پس از مدتی نتایج بسیار قابل قبولی بدست خواهید اورد.ما سعی کرده ایم تا درمیان انواع اموزش های فوتسال یکی از کامل ترین و روان ترین مجموعه ها را تهیه و برای علاقه مندان به ان رشته در وب سایت بگذاریم.

همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که باشید بوسیله خرید پستی این اموزش را تهیه و سپس بعد از ردیافت کالا وجه آنرا پرداخت نمایید.

  

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , ,

 

===================================================

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال – برای همه علاقه مندان به ورزش فوتبال امروز یک مجموعه اموزشی بسیار خوب در نظر گرفته ایم.یک آموزش فوتبال که بوسیله ان می توانید نکات بسیار مفیدی از این ورزش را یاد بگیرید.فوتبال ورزشی که در سراسر جهان طرفداران میلیونی را به خود اختصاص داده است و هر سال هم تب فوتبال بیشتر و بیشتر می شود.اگر دوست دارید که در این ورزش موفق باشید می بایست تمام نکات و فنون فوتبال را از پایه و به صورت کاملا علمی  فرا بگیرید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این مجموعه را با امکان خرید پستی در سایت برای علاقه مندان قرار داده است و براحتی شما می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.در این مجموعه سعی شده است تا تمام تکنیک های آموزش فوتبال را به هنر اموزان اموزش دهد.شما با دیدن این مجموعه با انواع تاکتیک های این رشته آشنا خواهید شد.روش های پاس کاری.انواع روش های ضد حمله و… را با دیدن این فیلم آموزشی فرا خواهید گرفت.

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

همچنین با انواع دریبل زدن حریف و نحوه ضربه زدن در موقعیت های مختلف به توپ را یاد می گیرید.اگر کمی تلاش و پشتکار داشته باشید و تمرین های این اموزش را با دقت انجام دهید در مدت کمی خواهید توانست به پیشرفت های قابل توجهی برسید.برای خرید آموزش فوتبال بروی دکه زیر کلیک نمایید.با این اموزش اگر کمی خودتان تلاش و پشتکار داشته باشید بعد از مدت کوتاهی به بسیاری از فنون فوتبال آشنایی کامل پیدا خواهید کرد و از همین ابتدا به صورت اکادمیک و اصولی  مبانی فوتبال را فرا خواهید گرفت.پیشنهاد ما این است تا هنوز دیر نشده با خرید اینترنتی آموزش فوتبال فوق در راه پیشرفت فوتبال خود قدمی بزرگ بر دارید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا یکی از بهترین و کامل ترین اموزش های فوتبال را در وب سیات خود برای علاقه مندان به این رشته قرار دهد.

 

   

خرید اینترنتی آموزش فوتبال توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , , , ,

 

====================================================

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

آموزش خیاطی به صورت حرفه ای

 

برای خرید اینترنتی آموزش خیاطی می توانید ابتدا توضیحات زیر را مطالعه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.همه کد بانو های ایرانی قطعا از هنر خیاطی اطلاعاتی هر چند کم و ناقض در اختیار دارند.اما اگر دوست دارید شما خانم  ایرانی بتوانید در این رشته کمی از یک فرد مبتدی سطح بالاتر بوده و نکات مهم تری را فرا بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش خیاطی موجود در این سایت این امکان را برای خود فراهم آورید که با کمترین هزینه بهترین و کاملترین اموزش ممکن را ببینید.این محصول در چهار بخش  به شما نکات مهم  هنر خیاطی را آموزش می دهد.

برای آموزش خیاطی شاید فکر کنید حتما نیاز است تا به کلاس های پر هزینه و زیر نظر اساتید حرفه ای بروید.اما ما امروز به شما خواهیم گفت که اگر کمی همت داشته باشید می توانید با دین این محصول براحتی پس از مدتی کلیه نکات مهم  این رشته را فرا گرفته و از ان در زندگی روزمره خود استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

شما در این اموزش مواردی همچون:

 

• آشنایی با الگوی آستین
• آشنایی با دوخت بلوز
• آشنایی با برش یقه های سرخود

• آموزش چند یقه بی بی ، شال جدا و یقه ملوانی
• آموزش زاویه یقه خشتی یا یقه چهارگوش و برگشت انواع سرشانه ها و یقه ملوانی
• آموزش دوخت یقه بلوز

• آشنایی با دوخت جیبهای درز بغل
• آشنایی با اندازه گیری دامن و آستر

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

• آشنایی با الگوهای یقه جدا
• آشنایی با تبدیل الگوی مالدر به بلوز
• آشنایی با برش و دوخت بلوز
• آموزش دامن جیب دار
• آموزش چند مدل آستین و یقه
• آموزش دامن پلیسه راسته
• آموزش دامن شلواری بدون پیله و با پیله
• چگونگی کشیدن کادر دامن
• آموزش دامن پل ۱ ، ۲ و ۳

• آشنایی با جیبهای دوفیلتوی ساده و با دهنی
• آشنایی با شکاف دم دست و دوبل آستینهای کوتاه
• آشنایی با اندازه‌گیری دامن و شلوار و الگوی دامن

 

و……….  را فرا خواهید گرفت.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این تضمین را می دهد که اگر برای این دیدن این مجموعه وقت بگذارید و کمی هم تمرین کنید حتما پس از مدتی کوتاه به ماهرتی قابل قبول در خیاطی دست خواهید یافت.

می توانید برای تهیه این محصول ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

برچسب:

٬ , , , , , , ,

 

 

معین بازدید : 65 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا

 پودر چاقی بومبا

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا   امروزه راه حل های مختلفی جهت افزایش وزن توسط افراد تجویز می شود که هر کدام روش مخصوص به خود را داشته و در پایان معمولا اکثر راه حل ها به نتیجه پودر بومبا مناسب نخواهد رسید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بر آن شدیم تا از جدیدترین و موثر ترین راه حل موجود که بسیار پر طرفدار بوده است استفاده کنیم و ان چیزی نیست جز استفاده از پودر بومبا اصل. دقت داشته باشیدپودر بومبا در اکثر سایت های مشابه مشاهده شده است که پودر های افزایش وزن  با نام ها مختلف و حتی با همین نام پودر بومبا را به فروش رسانده در حالیکه اصلا ان محصولات درجه کیفی بالایی نداشته و تقریبا مصرف انها بدون اثر می باشد  .

 

ما کیفیت  مکمل افزایش وزن خود را تضمین می کنیم.شما همین الان می توانید این پودر خوشمزه که در طعم های مختلفی نیز وجود دارد پودر بومبارا از فروشگاه ما به صورت خرید پستی سفارش داده و بعد از  دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با خرید پودر بومبا و مصرف  مکرر ان برای چند وقت خواهید دید که در نهایت حدود ۷ تا ۱۰ کیلو گرم را براحتی اضافه کرده اید و همچنین اشتهای شما نسبت به غذا بسیار تقویت شده و دیگر احساس سیری و کم اشتهایی نخواهید داشت.

 

 

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا

پودر افزایش وزن بومبا این مکمل افزایش وزن از مواد پروتئینی و گیاهی ساخته شده است و مصرف ان نیز هم برای آقایان بوده و هم برای خانم ها.مهم ترین  نکته در رابطه با این پودرهای بومبا تاییدیه وزارت بهداشت بوده که خیال مشتریان را از بابت خرید و مصرف آن راحت می کند.اگر شما از پودر بومبا به میزان سه دوره متوالی استفاده نمایید شاهد افزایش وزن پودر بومباحدود ۱۵ الی ۲۰ کیلو گرمی خواهید بود و این یعنی معجزه پودرافزایش وزن.ترجیحا از این مکمل برای افراد بالای ۱۲ سال استفاده شود.پودر بومبا

 پودر افزایش وزن بومبا راه حل های مختلف دیگری نیز برای افزایش وزن وجود دارد اما ما با معرفی این محصول در واقع یکی از کم خرج ترین وپودر بومبا موثر ترین روش های فعلیس را به شما معرفی کرده ایم و براحتی هر زمان که خواستید پودر بومبای اصل را از ما می توانید سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  همین الان برای تهیه پودر بومبا اقدام نمایید و از طریق پست انرا دریافت کنید.

برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید قرص لاغری پارت اسلیم اصل

خرید قرص لاغری پارت اسلیم اصل

در جوامع ماشینی امروز و با کاهش تحرک میان افراد جامعه یکی از مشکلاتی که گریبان گیر بسیاری از افراد شده است افزایش وزن بوده و همین امر باعث شده است تا بسیاری به فکر راه حل های متفاوتی برای کاهش وزن و لاغری بیافتند.در این بین نیز عده ای سود جو با معرفی روش های پر هزینه و با عوارض جانبی بالا سلامت افراد را به مخاطره می اندازند.در میان انواع روش هایی که برای لاغری و کاهش وزن معرفی شده است یکی از موثر ترین و بهترین روش هایی که تا کنون جواب داده و هر کسی که استفاده کرده تاثیر انرا بروی خود مشاهده کرده است استفاده ازخرید قرص لاغری پارت اسلیم می باشد.

پارت اسلیم یکی از مکمل های کاهش وزن بوده که تاثیر بسیار بالایی را می تواند در کمترین زمان ممکن بروی شما داشته باشد.البته باید دقت داشت که قرص لاغری پارت اسلیم اصل تهیه شود و از موارد مشالبه و جانبی که در بازار فراوان هم هست خریداری نشود .چرا که نه تنها هیچ تاثیری ندارند بلکه می تواند عوارض جانبی هم داشته باشد.

 خرید قرص لاغری پارت اسلیم

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید پارت اسلیم را به صورت اینترنتی فعال نموده ایم.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید قرص لاغری پارت اسلیم

این محصول دارای شماره استاندارد Q/ZX02-1998 می باشد

د ردرون بسته ای که ما برای شما ارسال می کنیم ۳۰ عدد قرص لاغری و ۳۰ عدد ویتامین c و ویتامین e وجود دارد که با مصرف طبق برنامه می توانید در مدت کوتاهی شاهد از بین رفتن چربی های دور شکم و باسن خود باشید.پارت اسلیم اصل ساخت چین می باشد و در ابتدا و اوایل فعالیت خود با نام تجاری اکستریم اسلیم فعالیت می کرد و بعد ها نام محصولات خود را به پارت اسلیم تغییر داد.

کپسول لاغری پارت اسلیم را ما برای اشخاصی که واقعا دارای چربی های زیاد  در دور کمر و باسن و جاهای دیگر بوده و از اضافه وزن رنج می برند توصیه می کنیم.با قرص لاغری پارت اسلیم شاهده معجره ای در کاهش وزن خواهید بود و با مصرف دو ویتامینی که در کنار آن برایتان ارسال می کنیم به هیچ وجه دچار لاغری صورت نشده و شادابی پوستتان نیز حفظ می شود.

این قرص های لاغری ساخته شده از مواد زیر می باشد:

سلولوز سیب زمینی شیرین – پودر گارگوم- مخمر آلبومینی برگرفته از میوه کیوی – اسید مالیک در عصاره سیب- کنسینگ نات- کنجاکو و …

توجه:

پارت اسلیم به علت اینکه توسط شرکت های کوچک و یا شخصی وارد ایران میشود و به پخش انبوه نرسیده است کسی به دنبال تاییدیه این محصول نرفته است و در بازار ازاد به فروش میرسد. پارت اسلیم دارای تاییدیه جهانی و شماره سریال جهانی است .

خرید قرص لاغری پارت اسلیم


برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مکمل افزایش قد نچرال مید

 مکمل افزایش قد نچرال مید

 

یکی از معضلاتی که شاید خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند کوتاهی قد می باشد.برای این مشکل تا به امروز روش های گوناگونی معرفی شده است و در این زمینه مطالعات فراوانی صورت گرفته است.در میان انواع روش های مختلف و اکثرا پر هزینه ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ شما را با مکمل افزایش قد نچرال مید اشنا خواهیم ساخت تا با ساده ترین روش و بدون  درد و عوارض بتوانید حد اکثر نتیجه را بگیرید.حال سوالی که پیش می آید این است اصلا نچرال مید چیست؟ مکمل افزایش قد

نچرال مید یک مکمل افزایش قد بوده که حاوی مقادیر زیادی کلسیم و منیزیم به صورت غنی شده بوده و همین مواد در بازسازی و بهبود رشد سلول ها و ایجاد حجم استخوانی بسیار موثر می باشند.در این روش شما باشد حد اقل ۶ ماه متوالی دوره درمانی را طی نموده تا تاثیرات قابل توجه انرا در بدن خود ببینید.شما پس از خرید نچرال مید نحوه مصرف دقیق /انرا زا ما خواهید گرفت و طبق دستور از این مکمل افزایش قد استفاده خواهید کرد.ما این محصول را در بسته های ۱۰۰ تایی و ۲۰۰ تایی و ۳۰۰ تایی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و هر زمان که بخواهید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد  از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

اگر دوره مصرف این قرص افزایش قد را به صورت کامل انجام دهید توقع می رود تا برای سنین زیر ۱۸ سال تا ۵ سانتیمتر و برای سنین بالای ۱۸ سال تا ۳ سانتیمتر افزایش قد را به همراه داشته باشد.این را مطمئن باشید که اگر در هر سنی باشید اما صفحه رشد شما هنوز بسته نشده باشد قطعا با مصرف این مکمل می توانید تاثیرات  مثبت انرا در افزایش قد خود شاهد باشید.

  

این محصول نیز دارای شماره ثبت بهداشت ایران است.شماره پروانه بهداشتی ۳۰۱۰۲۵۰۷۷۳۵

نام محصول : مکمل افزایش قد نچرال مید
نام به لاتین : calcium magnesium zinc
ساخت شرکت :   Natural made
ساخت کشور :  آمریکا
تاریخ انقضاء : دو سال بعد
محتویات : ۱۰۰٫۲۰۰٫۳۰۰ عدد قرص
رده مصرف : مردان و زنان  از سن ۸ سال به بالا
دوره درمان : سه بسته قرص در ۱۰۰ روز
مصرف روزانه : سه عدد قرص

توجه نمایید که حتما قبل از مصرف قرص های افزایش قاد با مشاوره خود موضوع را در میان بگذارید.برای زنان باردار به هیچ وجه نباید از این قرص ها و مکمل ها استفاده شود و همچنین برای کودکان  زیر ۱۲ سال اصلا توصیه نمی شود.در واقع مکانیزم تاثیر پذیری این قرص های افزایش وزن بدین صورت است که باعث استحکام استخوان ها شده و با مواد غنی شده درون خود به رشد و افزایش حجم استخوانی کمک می کند.

 

برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , ,

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید قرص افزایش قد

خرید قرص افزایش قد

 

خرید قرص افزایش قد در میان انواع راه حل های پیشنهادی برای درمان کوتاهی قد امروز ه شاهد وجود مکمل هایی هستیم که اگر به صورت اصولی و طبق دستور العمل ان مصرف شودند می توانند بدون هیچ گونه عوارض و تحمل درد و رنج به میزان قابل قبولی در افزایش رشد قد شما تاثیر داشته باشند.یکی از این محصولات قرص افزایش قد آل آرژنین می باشد که به همراه ان یک دی وی دی اموزشی هم برایتان ارسال می شود.این محصول دارای شماره ثبت مجوز وزارت بهداشت ایران به شماره : ۵۷۲۶ و پروانه ساخت ۱۰۳۰۲/۱۱ می باشد و شما با خیال راحت می توانید اقدام بخرید ان نمایید

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان خرید پستی انرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی ان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.تولید کننده این محصول کشور کانادا بوده و باید دقت داشته باشید که از همه جا نمی توان این کالا را تهیه و مصرف نمود چرا که نمونه های تقلبی و غیر اصلی در بازار به وفور یافت می شود.مکمل افزایش قد  آل آرژنین به دلیل داشتن مقادیر قابل توجه منیزیم-پی وی پی-ال-آرژنین هیدروکلراید ، میکرو کریستالین سلولز می تواند در رشد و بهبود افزایش قد به مصرف کنندگان کمک فراوانی نماید.

 با خرید قرص افزایش قد و مصرف دوره کامل ان می توانید خیلی زود به ان چیزی که سال ها به دنبال ان بوده اید دست یابید.

مواردی که اصلا توصیه نمی شود از این قرص افزایش قد استفاده نمایید برای خانم های باردار و افراد زیر ۱۲ سال بوده و همچنین برای کسانی که دارای ناراحتی کلیه می باشند اصلا توصیه نمی شود.محصول فوق دارای ۹۰ عدد قرص ۱۰۰۰ میلی گرمی بوده و دارای پلمپ مخصوص می باشد. بسیاری توصیه  کرده اند که بهترین زمان مصرف از لحاظ شرایط سنی بین ۱۵ تا ۳۵ سال بوده و از سن ۳۵ سالگی به بالا نیز می تواند در کاهش پوکی استخوان کمک بسیاری نماید.

مکانیسم عمل:ارژنین با مکانیسم بسیار ساده فعال سازی هورمونهای رشد -سبب افزایش تراکم استخوان شده و نتیجه آن معجزه افزایش قد میباشد..
باید توجه داشته باشید که با مصرف دوره ای این مکمل افزایش قد  شما شاهد موارد زیر خواهید بود:

باعث طولانی شدن زمان انزال خواهد شد

در سفت شدن و و نعوظ تاثیر دارد.

باعث افزایش سایز آلت تناسلی می شود.

همین حالا با کلیک بروی دکمه خریدقرص افزایش قد مخصوص خود را سفارش داده و بعد از یک دوره مصرف تاثیرات انرا بروی خود مشاهده نمایید.

 حتما قبل از خرید قرص افزایش قد به نکات مهم در رابطه به دستور مصرف  و سایر جزئیات ان دقت لازم را به عمل اورید تا در نهایت بتوانید بهترین نتیجه را از این محصول حاصل کنید.


برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , ,

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید پستی تاتو موقت Glitter

خرید پستی تاتو موقت Glitter

آیا دوست دارید تا در عرض چند دقیقه بدون هیچ گونه درد و رنجی خودتان بهترین نقش های تاتو را بروی بدن خود ایجاد نمایید.دیگر نیاز نیست تا برای انجام خالکوبی و تاتو بروی بدن خود متحمل هزینه های زیادی شوید و همچنین درد  زیادی تحمل کنید .ما ما محصول فوق به شما این امکان را می دهیم که از این پس خودتان در منزل بدون کوچکترین درد و انجام هزینه بالا عمل تاتو را انجام دهید.محصول فوق که برایتان ارسال خواهیم کرد دارای ۱۰ شابلون بوده و ماندگاری ان تا ۷ روز می باشد.برای خرید پستی تاتو موقت Glitter همین الان می توانید اقدام نمایید.

تصاویر حک شده بروی بدن شما بدون ایجاد عوارض جانبی بوده و در مقابل اب نیز مقاوم می باشد و تغییر رنگ نمی دهد.شما همین الان می توانید رد فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای خرید تاتو موقت فوق اقدام نموده و پس تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را کامل نمایید.مزایای این روش نسبت به تاتوی دائم در این است که اولا بدون کوچکترین درد می تواند انرا انجام دهید.دوما بدون داشتن به مهارت بالا از این پس خودتان نیز می توانید برای خود تاتو کنید.سوم اینکه این روش هیچ گونه عوارض جانبی بروی بدن بر جای نخواهد گذاشت.و نکته اخر اینکه برای همیشه تصویر ان بروی بدن شما نمی ماند و می توانید همیشه تنوع را در تاتوی خود داشته باشید.خرید پستی تاتو موقت Glitter

 

بسته ارسالی از طرف فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ شامل موارد زیر می باشد:

- ۱۰ شابلون آماده از طرح های متقاوت و زیبا
- ۳ بسته رنگ اکریل دار
- قلم طراحی
- چسب مخصوص
- دفترچه راهنما

از این پس با خرید پستی تاتو موقت Glitter دیگر می توانید همیشه طرح های روز و مدرن را برای خود ایجاد نمایید و لذت ببرید.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بند کفش نئون نورانی

 بند کفش نئون نورانی

اگر دوست دارید تا در هنگام راه رفتن همه توجهشان به کفش های شما باشد و همه نگاه ها به سمت شما ختم شود ما پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده از بند کفش نئون استفاده کنید.این محصول در رنگ های مختلفی موجود بوده و همانطور که از اسمش مشخص است نئونی بوده و یم تواند نور افشانی کند.یکی از مهم ترین کارایی هایی که می تواند  داشته باشد در دل شب زمانی که می خواهید از عرض خیابانی تاریک عبور کنید با وجود این بند کفش نئونی کاملا برای راننده های عبور کننده قابل رویت خواهید بود و خطر تصادفات نیز بدین طریق می تواند کاهش پیدا کند.همین الان می توانید برای خرید بند کفش نئون نورانی از فروشگاه ما اقدام نمایید.

همین الان می توانید از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید بند کفش نورانیکرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلسیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. این محصول می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای نسل جوان باشد و باعث شگفتی و خوشحالی انها شود.در ضمن یکی از کارایی های که می تواند داشته باشد رخ و نمای کفش  را بسیار نو و شیک جلوه دهد. در واقع اگر حالا حالا ها قصد خرید کفش نو ندارید و دوست همین کفش هایی که الان دارید را نمایی زیبا ببخشید با همین بند کفش نئونی می توانید براحتی این کار را انجام دهید.

 

بند کفش نورانی

همچنین در مجالس شادی و مهمانی ها یکی از مناسب ترین لوازمی می باشد که هر کس می تواند با خود داشته باشد.فکرش را کنید در یک مهمانی همه توجه ها به سمت شما جلب شود و همه به راه رفتن شما خیره شوند.این بند کفش تقریبا برای همه نوع کفشی مناسب بوده و قابل استفاده می باشد.حالت نور پردازی ان نیز دو نوع می باشد .چشمک زن یک حالته و چشمک زن دو حالته.

محصولی که ما به شما عرضه می کنیم کاملا ضد اب  بوده و در مقابل گرد و غبار نیز مقاوم می باشد.حتی با ابتکاری جالب می توانید  از ان به عنوان گردنبند و دستبند نورانی نیز استفاده نمایید.

 

برچسب:

٬ , , , , ,

معین بازدید : 64 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خرید فرم دهنده موی بام تل

فرم دهنده موی بام تل

همیشه برای خانم ها مدل دادن به موهایشان یک مساله بسیار مهم به حساب می امده است و از اینکه مدل موی یکنواختی داشته باشند ناراضی هستند.از طرفی هم فرم دادن به موها زمان بر بوده و شاید اگر قرار باشد هر روز  این کار انجام شود از حوصله بسیاری از خانم ها خارج باشد و قید انرا بزنند و همیشه از یک مدل موی معمولی استفاده کنند.

اما امروز ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما خانم های خوش سلیقه و شیک پوش محصولی را با نام فرم دهند موی بام تل اماده کرده ایم که براحتی و در عرض چند ثانیه می توانید انواع مدل مو را برای خود ایجاد نمایید.با فرم دهنده مو فوق دیگر نگران تکراری بودن مدل موهای خود نباشید و براحتی هر زمان که خواستید می توانید  به انواع شکل های مختلف موهای خود را ارایش نمایید.

آیا از موهای خوابیده خسته شدید؟آیا موهای شما بخوبی حالت نمی گیرد؟آیا مدل موهایتان آزار دهنده است ؟
آیا می خواهید موهایتان خوش فرم شود ؟آیا می خواهید جذابیت را به موهایتان بیافزایید ؟آیا می دانید فرم مو نقش بسزایی در تعیین ظاهر شما دارد ؟
 را حل همه سوال های بالا در یک کلمه خلاصه شده است و ان هم چیزی نیست جز  فرم دهنده موی بام تل.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
دیگر نیازی به پرداخت مخارج زیاد برای آرایشگاه و استفاده از اتو های مو جهت مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید.
 
خرید فرم دهنده موی بام تل توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , , , ,

-------------------------------------------

خرید اینترنتی اتوی مو مسافرتی

اتو مو با کیفیت عالی و کارایی بی نظیر

 اگر به دنبال وسیله ای برای آرایش و حالت دادن سریع به مو های خود هستید ما یکی از بهترین اتو مو های موجود در بازار را برای شما در نظر گرفته ایم.شما با وجود  داشتن این اتو مو می توانید براحتی و در کمتری از چند لحظه مو های خود را به بهترین شکل موجود حالت داده و خود را برای مهمانی ها و یا مجالس مهم آماده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع مختلفی از اتوی مو را برای شما در نظر گرفته ایم و شما می توانید بر اساس بودجه خود و سلیقه خود هر کدام را که خواستید انتخاب و براحتی خرید نمایید.

 برای خرید اتو مو فوق می توانید همین الان اقدام کرده و با ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و باقی مراحل را انجام دهید.

این اتو مو به دلیل نوع طراحی و کم حجم بودن براحتی قابل حمل بوده و می توانید در مسافرت ها نیز براحتی از این وسیله استفاده نمایید.کیفیت بالای این محصول باعث شده تا مو های شما در عرض تنها چند دقیقه به بهترین حالت ممکن در آید.

بهتر است قبل از استفاده از اتو مو حتما مو های خود را شسته و تمیز نمایید و یک بار شانه کرده تا اتو مو براحتی بتواند کار خود را انجام دهد و سریع تر مو هایتان حالت بگیرد.

 خرید اینترنتی اتوی مو مسافرتی توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5

برچسب:
٬ , , , , ,

-----------------------------------------------------

خرید اتو موی اینستایلر

موهایی زیبا و درخشان با اتو مو اینستایلر

 راه های مختلفی برای حالت دادن به مو های بد حالت وجود دارد.یکی از این راه ها استفاده از اتو مو می باشد.اگر می خواهید تا بوسیله اتوی مو مو های خود را حالت و نرم و لطیف کنید قبل از اینکه بخواهید به این کار نمایید دقت داشته باشید که در تهیه اتو مو بسیار باید دقت کرد.اگر از وسیله ای بی کیفیت و درجه دو بخواهید استفاده کنید  در واقع مرگ تدریجی مو های خود را به ارمغان خواهید اورد.ما در مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم تا از بهترین اتو مو های موجود در بازار در فروشگاه خود برای شما عزیزان قرار دهیم.

شما با خرید اتو موی با کیفیت دیگر به راحتی می توانید مو های خود را به هر حالتی که بخواهید در بیاورید.محصول امروز ما با نام اتوی مو اینستایلر معروف بوده و دارای کارایی بسیار بالا و ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد است.شما از این پس با اتوی اینستایلر می توانید در زمانی کوتاه و با کیفیت عالی موهای خود را فرم دهید.این اتو مو شبیه یک برس چرخشی طراحی شده است و در هنگام اتو کردن موها قابلیت چرخیدن را داشته و همین امر موجب خوش حالت شدن مو های شما خواهد شد.

در واقع شما با خرید این محصول سه محصول را همزمان خریداری کرده اید.هم اتو مو هم فر کننده مو و هم برس مو.ما برای شما علاقه مندان به خرید اتو موی اینستایلر امکان خرید پستی این محصول را فراهم اورده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 استوانه چرخان اتو بر روی موهای شما می لغزد وحالت وز و شکنندگی را از موهای شما گرفته و آن را تبدیل به موهایی درخشان و براق میکند و این به معنای زیبایی در تمام لحظات زندگی است.

چرا اتو موی اینستایلر؟

به خاطر حالت چرخشی که این محصول داشته و مانند یک برس فر کننده مو طراحی شده می تواند بسیار در خوش فرم کردن موهایتان به کمک شما بیاید و در زمان کوتاه تری نتیجه بهتری را برایتان حاصل کند.

از ویژگی ها و برترری های این دستگاه نسبت به محصولات مشابه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • قابل استفاده برای هرنوع مو
  • سریع و آسان بر روی مو می لغزد.
  • فقط در ۸ دقیقه همه موهای شما را براق و حالت دار می کند.
  • تنها ۳۰ ثانیه زمان برای گرم شدن اینستایلر نیاز است.
  • بعد از ۳۰ دقیقه کار دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.
  • استوانه چرخان اینستایلر در هر دقیقه ۹۰ تا ۱۴۰ دور می زند.
  • برسهایی که در چهار ردیف و در دو طرف اینستایلر قرار گرفته موها را به راحتی شانه می کنند.

 

برچسب:
٬ , , , , , , ,
 
------------------------------------------------------------
 

خرید اتوی مو

کم حجم و خوش دست با اتو مو مسافرتی

 

اگر شما هم به فکر زیبایی موی سر خود هستید و دوست دارید تا با ظاهری اراسته و شیک در میان دوستان و آشنایان خود ظاهر شوید ما به شما پبشنهاد می کنیم تا یک بار هم از اتو مو استفاده نمایید و تفاوت را بعد از استفاده از این دستگاه مشاهده کنید.اتوی مو موجود در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار بوده  که دارای کیفیتی بالا و یک سال گارانتی می باشد.این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و در مسافرت هم می توانید از آن استفاده نمایید.

شمت با خرید اتو مو و استفاده صحیح از آن خواهید دید که چقدر موهایی زیبا و آراسته خواهید داشت.

دستگاه اتو موی موجود در فروشگاه ما دارای کفه سرامیکی و با بهترین کیفیت تهیه شده است تا در هنگام شیدن بروی موی شما به آنها آسیبی نرساند.شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید اتو مو نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.برای این کار نیاز است تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و مشخصات خود را وارد نمایید.

با وجود اتوی موی مسافرتی فوق دیگر از شر مو های وز و فر خود راحت شوید و موهایی بسیار زیبا و صاف را برای خود به ارمغان بیاورید.سایز  این دستگاه طوری طراحی شده که هم براحتی قابل حمل باشد و هم اینکه متناسب با هر مویی بتوان براحتی از آن استفاده کرد.

 برای اینکه بهترین نتیجه را از اتوی مو بگیرید لازم است تا ابتدا  مو های خود را  شسته و تمیز نمایید و قبل از استفاده از این دستگاه حتما انها را شانه کنید و سپس می توانید براحتی از این دستگاه استفاده نمایید.

یک پیشنهاد دیگر که می توانیم برای شما داشته باشیم این است که بهتر است شب از این دستگاه استفاده کرده و بعد به رختخواب بروید. و در هنگام صبح مشاهده خواهید کرد که مو های بسیار زیباتری خواهید داشت.

 برچسب:

٬ , ,
 
--------------------------------------------------
 

خرید پستی شانه جادویی مجیک کمب

شانه جادویی با کارایی بالا

اگر دوست دارید تا در هر زمان که اراده کردید موهای خود را به حالت های مختلف در بیاورید و همیشه نسبت به حالت قبل خود متفاوت  باشید ما به شما خرید شانه جادویی را پیشنهاد می کنیم.در واقع با در اختیار داشتن محصول فوق  براحتی می توانید ده ها مدل مختلف مو را بدون کمترین دردسر و در کمترین زمان برای خود ایجاد کنید.این شانه جادویی مجیک کمپ نام دارد و در واقع با این  محصول شما تبدیل به یک سوپر مدل خواهید شد.به همراه ای کالا برای شما یک سی دی آموزشی بهمراه راهنمای کامل ارسال خواهد شد.

مطمئن باشید بعد از استفاده از این محصول همه آدرس آرایشگاهی که شما رفته اید را خواهند پرسید و حتما وقتی خواهید گفت که خودتان این مدل های مختلف را برای خود پیاده سازی می کنید حیرت زده به شما و مدل موهایتان خیره خواهند شد. ما در فروشگاه امارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایم.همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 آیا می دانید بیش از ۵۰ درصد زیبایی شما به  مدل موهایتان بستگی دارد.مدل موی جدید و جذاب شما را زیباتر از همیشه خواهد کرد.دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید,چون شانه های شانه موی جادویی تنها در عرضچند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا می کند.
این شانه های استثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست.
شانه جادویی مجیک کمپ می توانید هدیه ای بسیار مناسب برا همسران شما باشد.هم قیمتی مناسب و هم کارایی بالا  باعث شده است تا فروش خوبی را در بازار های جهانی تجربه نماید.
ما این محصول را به همراه سی دی اموزشی در یک بسته بندی شیک برایتان ارسال خواهیم کرد و مطمئن باشید در کمترین زمان ممکن براحتی طرز استفاده از این شانه جادویی را فرا خواهید گرفت.


برچسب:
٬ , , , , ,
 
-------------------------------------------------------------
 

خرید بند انداز برقی صورت

کیفیت اصلاح صورت را بند انداز برقی تجربه کنید

 

آیا از اصلاح کردن صورت خود با بند به صورت دستی خسته شده اید؟آیا به دنبال روشی جدید و بدون دردسر هستید؟  ما امروز برای همین منظور از یک کالای بسیار کاربردی و منحصر به فرد پرده برداری خواهیم کرد. بند انداز برقی صورت نام محصول مورد نظر ما می باشد.این بند انداز بدون دخالت دست براحتی و در عرض چند دقیقه اصلاحی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان خواهد اورد.دستگاه بند انداز برقی به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار بوده و نیار به هیچ گونه دخالت دست نمی باشد.

از این بند انداز می توانید در آرایشگاه ها و منازل براحتی استفاده نمایید.زمانی که فرصت کمی برای اصلاح دارید و عجله دارید این دستگاه می تواند به کمک شما آمده و در عرض چند دقیقه تمام مو های زائد صورت را از بین ببرد.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید بند انداز برقی را برای شما عزیزان فراهم /اورده است و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

استفاده از بند انداز برقی به هیچ وجه دردی به همراه نداشته و براحتی می توانید از این وسیله استفاده نمایید. ما نیز با توجه به نیاز های شما بانوان عزیز  تصمیم گرفتیم با تهیه یکی از بهترین مارک های موجود در بازار و قرار دادن ان در فروشگاه مارکت سنتر توانسته باشیم نیازی دیگر از شما را برطرف نماییم.

  برچسب:

٬ , , , , , , , , , , ,
 
----------------------------------------------------------
 

خرید بیگودی جادویی

موهایی زیبا و جذاب با بیگودی جادویی

 آیا دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن مو هایی خوش حالت داشته باشید و هر زمان که خواستید مو هایتان را به هر حالتی در آورید؟ ما امروز به شما عزیزان محصولی را معرفی می کنیم که توسط آن می توانید براحتی و در کمترین زمان ممکن مو های خود را به زیبا ترین حالت در اورده و دیگر از شر مو های بی حالت و یکنواخت راحت شوید.شما با بیگودی جادویی دیگر نیاز نیست که از واد شیمیایی برای حالت دادن به مو های خود استفاده کنید و همچنین نیاز نیست هر دفعه کلی هزینه کرده و به آرایشگاه بروید برای حالت دادن مو های خود.

شما با خرید بیگودی جادویی براحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین و زیباترین موهایی را که تا به حال داشته اید را تجربه نمایید.استفاده از بیگودی جادویی به هیچ وجه به مو های شما آسیبی نمی رساند و براحتی می توانید همیشه و همه جا از آن استفاده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید بیگودی جادویی را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید این محصول نمایید و برای ثبت سفارش خود می بایست بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید.

 از این پس برای فر کردن مو های خود با وجود بیگودی جادویی دیگر نیاز به پرداخت هزینه های سنگین به آرایشگر ها نخواهید بود.این بسته با ۱۸ سر  مختلف انواع فر های زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

از مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اولا که استفاده از وسیله بسیار راحت بوده و در کمترین زمان می توانید فر مو را انجام دهید

فر کردن مو بوسیله  بیگودی جادویی هیچ آسیبی به موها نمی رساند و می توانید انواع مختلف فر را بروی موهایتان پیاده سازی کنید.

این محصول را می توانید با هزینه ای مناسب خرید کرده و برای همیشه از پرداخت هزینه های سنگین به آرایشگر ا راحت شوید.

 برچسب:

٬ ,
 
-------------------------------------------------------------------
 

خرید پستی تاتو موقت Glitter

خرید تاتو موقت Glitter

اگر دوست دارید برای اولین بار تاتو بدون درد و عوارض جانبی را تجربه نمایید ما به شما استفاده از تاتو موقت Glitter را توصیه می کنیم.بوسیله این محصول که به تازگی به بازار امده است براحتی می توانید بدون کوچکترین درد و رنجی عمل تاتو را بروی بدن خود انجام داده و تا ۷ روز نیز ماندگاری خواهد داشت.این محصول دارای ۱۰ شابلون مختلف با طرح های گوناگون و زیبایی بوده که بهمراه محصول برایتان ارسال می شود.تاتو ایجاد شده بروی بدن شما ضد اب بوده و با کیفیت بسیار بالایی ایجاد می گردد.

این روش به دلیل اینکه هم بدون عوارض بوده و هم اینکه بدون درد می باشد بسیار مورد استقبال  قرار گرفته و چون مدت زمان اثرآن نیز ۷ روزه است باعث شده تا بسیاری حتی برای یک بار هم که شده یک نقش تاتو را بروی خود انجام دهند.اما شما همین الان می توانید در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید تاتو موقت  نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست پرداخت نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

 محتویات بسته ای که ما برای مشتریان خود ارسال می کنیم شامل موارد زیر است:

۱۰ عدد شابلون با طرح های مختلف و زیبا

سه بسته رنگ اکریل دار  با کیفیت عالی

قلم مخصوص طراحی

چسب مخصوص تاتو

و یک دفترچه راهنما

برای اینکه بتوانید یک تاتو خوب را پیاده سازی کنید بهتر است ابتدا طرح مورد نظر را به دقت برش داده و سمت جلوی طرح را بروی پوست خود گذاشته.و سپس سطح تاتو را با استفاده از اسفنج و یا دستمال کمی مرطوب نمایید.

پس از ۲۰-۳۰ ثانیه کاغذ پشت تاتو را به آرامی جدا نمایید.اجازه بدهید تاتو کاملا خشک شود.


برچسب:
٬ , , ,
 
---------------------------------------------------------------------
 

خرید پستی جوراب نانو ضد بو

جوراب نانو ضد باکتر و بوی بد پا

 

آیا شما هم از بوی بد پای خود خسته شده اید؟ آیا دوست دارید تا برای همیشه از سر بوی بد پا راحت شوید؟ برای رفع این مشکل راه های گوناگونی توصیه شده است اما ما امروز با معرفی یک محصول مخصوص با نام جوراب نانو شما را برای همیشه از این مشکل بزرگ رهایی خواهیم بخشید.

جوراب ضد باکتری نانو با خاصیت ضد میکروبی بسیار قوی باعث از بین رفتن تمامی ویروس ها و قارچ ها  شده و همین امر موجب می شود تا دیگر پای شما بوی بد از خود متصاعد نکند.

پایداری مناسب خصوصیت آنتی میکروبیالی پس از چندین مرتبه شستشو جوراب نانو سیلور دارای قابلتهای آنتی باکتریال است.  از بین برنده‌ی باکتری‌های ایجاد کننده‌ی بو  نگهدار‌ی پا به صورت نسبتاً خشک و با طراوت بدون ایجاد حساسیت.  حافظ طراوت بهداشتی محصول و برقراری تعادل حرارتی بین پا و محیط پیرامون در جریان فعالیتهای ورزشی.

 ما برای علاقه مندان به تهیه و خرید جوراب نانو امکان خرید پستی آنرا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ فراهم آورده ایم و براحتی همین الان می توانید سفار شخود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این جوراب جادویی از ایجاد الکتریسته ساکن در کف پای شما جلوگیری کرده و تمامی عوامل ایجاد بوی بد که همان قارچ ها و باکتری های می باشد را از بین می برد.

به منظور حفظ کارایی نانوسید پس از شستشو، جورا ب می بایستی با آب ولرم و بدون اعمال نیروهای شدید شستشو شود.جوراب های حاوی نانوسید کارایی خود را حتی تا بعد از چندین بار شستشو حفظ می‎کنند.  علاوه بر باکتری‎های بوزای ناشی از تعرق که به واسطه نانوسید از بین می‎روند، جنس کفش و نظافت فردی نیز در دستیابی به خصوصیت ضد بو بودن مؤثر است.

از این جوراب می توانید در محیط های بیمارستانی -مسافرتی- نظامی- و جاهایی که معمولا ممکن است آلودگی بیشتر از قبل باشد استفاده نمایید و ضامن سلامتی خود و اطرافیانتان شوید.این جوراب در انواع رنگ های مختلف و سایز های مختلف برای آقایان و خانم ها طراحی و تولید شده است

کافیست تا در هنگام خرید رنگ و مدل مربوط به جوراب خود را در قسمت توضیحات وارد نمایید.

برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,
معین بازدید : 331 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

خرید عطر زنانه زیپ

عطر زنانه زیپ با رایحه دل انگیز

 

اگر به دنبال یک هدیه ویژه برای همسر و یا مادر خود هستید و دوست دارید تا هدیه ای ماندگار به آنها دهید ما پیشنهاد می کنیم حتما از عطر زیپ استفاده نمایید.این محصول به عنوان یک عطر زنانه بسیار خوش بو در بازار شناخته شده است و دارای رایحه ای بسیار ملایم و دل انگیز است.ما برای شما عزیزان سعی کرده ایم تا بهترین های بازار را تهیه و در سایت بگذاریم.به همین منظور امروز با عطر زنانه زیپ در خدمت شما دوستان هستیم.

ماندگاری بالا و بوی بسیار منحصر به فرد این عطر باعث شده است تا فروش بالایی را در میان سایر محصولات مشابه خود داشته باشد.شما با خرید عطر فوق می توانید بهترین هدیه را به همسر و یا مادر خود دهید.بویی که همیشه در خاطر /انها خواهد ماند.

 ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و سپس بعد از دریافت /ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ما این عطر زنانه را برای شما در بسته بندی شیک ارسال خواهیم کرد و به محض دریافت می توانید با همین بسته بندی شیک آنرا هدیه دهید.

برای خانم هایی که در انتخاب عطر و ادکلن همیشه مشکل دارند و سلیقهای خاص دارند پیشنهاد ما امتحان عطر زیپ است.فقط کافیست یک بار از این عطر زنانه استفاده نمایید ما تضمین می کنیم که حتما با سلیقه شما هم سازگاری خواهد داشت.

این محصول سال ۲۰۱۲ میلادی بوده و در بازار تا به حال به عنوان پر فروش ترین محصول در مان محصولات مشابه خود شناخته شده است.

 کلمات کلیدی:

عطر زیپ,خرید عطر زنانه زیپ

عطر و ادکلن , خرید عطر , خرید اینترنتی عطر ,

-------------------------------------------------------------------

خرید عطر مردانه پیپ

عطر مردانه پیپ

 

امروز برای علاقه مندان به عطر و ادکلن یک محصول ویژه را در نظر گرفته ایم که می تواند مورد پسند بسیاری از سلیقه ها واقع شود.نام این محصول عطر پیپ می باشد.این محصول به عنوان عطر مردانه شناخته شده است و دارای رایحه ای بسیار دل انگیز می باشد.بوی خاص این عطر آنقدر خوش بو و دل انگیز است که باعث شده طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید.از این عطر  به عنوان هدیه برای روز پدر  نیز استفاده می کنند.شما نیز می توانید به عوان یه کادوی به یاد ماندنی و خوش بو از آن برای روز پدر استفاده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.اگر شما در انتخاب عطر و ادکلن سخت سلیقه هستید و در انتخاب های خود سخت گیر هستید پیشنهاد می کنیم حتما یک بار هم که شده عطر پیپ را امتحان نمایید.با خرید عطر فوق مطمئن باشید که شما به طرفداران این محصول می پیوندید .

ما این عطر خوش بو را برای شما در بسته بندی بسیار شیک ارسال خواهیم کرد.میزان ماندگاری این عطر تا ۴۸ ساعت بوده و از این لحاظ هم دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد.

 

مات کلیدی:

عطر پیپ,خرید عطر مردانه پیپ

خرید ادکلن , خرید اینترنتی ادکلن , خرید عطر و ادکلن , خرید پستی عطر ,

خرید پستی ادکلن , عطر مردانه , خرید عطر مردانه , خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه ,

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , خرید اینترنتی عطر زنانه , خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

----------------------------------------------------------------------------------------------

خرید عطر دیزایر بلو آلبا

خرید عطر خوش بوی دیزایر بلو البا

 

باز هم یکی دیگر از محصولات عطر و ادکلن که هم مخصوص آقایان بوده و هم مورد استفاده خانم ها می باشد را می خواهیم به شما عزیزان معرفی نماییم.این محصول با نام عطر دیزایر بلو آلبا شناخته شده و و به عنوان عطر مردانه و همچنین عطر زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از دلایلی که باعث شده است تا در میان خانم ها و آقایان مورد پسند واقع شود رایحه منحصر به فرد و بسیار ملایم ان است که هر مشامی را عاشق بوی خود خواهد کرد.

این رایحه به شما آرامشی دوباره خواهد داد و شما را پر از انرزی  خواهد کرد.عطر دیزایر بلو آلبا در بسیته بندی شیک برای شما عزیزان ارسال می شود و شما می توانید از آن به عنوان یک هدیه ماندگار به دوست و یا همسر خود داده و موجب خوشحالی انها شوید.در دنیای عطر و ادکلن  و با تنوع بالای محصولات انتخاب یک رایحه که به همه نوع سلیقه ای بیایید و خوش بو و شیک هم باشد کمی سخت است اما ما به جرات خواهیم گفت که با خرید عطر فوق دیگر این نگرانی را نخواهید داشت چرا که این به تجربه ثابت شده است که بوی این عطر مطابیق میل هر مشامی می باشد.ما این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ به صورت خرید پستی برای شما عزیزان قرار داده ایم و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 از همین الان خود را در میان دوستان خود جذاب تر و خاص تر خواهید دید و همگان به شما توجه خواهند کرد و مطمئن باشید از الان باید به همه پاسخ دهید که از چه عطری استفاده کرده اید و نام ان را به همه بگویید.

 

کلمات کلیدی:

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , خرید اینترنتی عطر زنانه , خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

 

-----------------------------------------------------------------

خرید عطر زنانه رایحه عشق

عطر زنانه با بویی دل انگیز

 

امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می خواهیم یکی از پر فروش ترین محصولات عطر و ادکلن را به شما معرفی نماییم.این عطر زنانه بسیار خوش بو و دارای رایحه ای ملایم بوده و مناسب برای مجالس و میهمانی ها می باشد.اگر دوست دارید تا به نامزد و یا دوست خود هدیه ای بی نظیر دهید و برای همیشه در یاد او باقی خواهید ماند.این عطر زنانه دارای مخلوطی از چندین رایحه بسیار دل انگیز می باشد و بی شک مورد پسند اکثر خانم ها قرار خواهد گرفت.بر همین اساس نام این محصول را عطر رایحه عشق نامیده اند.

این محصول در بسته بندی شیک و در شیشه های کریستال برای شما خریداران محترم ارسال می شود.عطر رایحه عشق جز پر فروش ترین محصولات در کشور های اروپایی و عربی بوده و با وردود خود به بازار ایران نیز از طرفداران زیادی برخوردار  شده است.میزان ماندگاری این عطر زنانه بسیار بالا بوده و با خیال راحت پس از یک بار استفاده می توانید تا ساعت ها از بوی خوش آن لذت ببرید.

 با خرید عطر فوق همیشه یک قدم نسبت به دوستان خود جلوتر باشید و همه توجه ها را به خود جلب نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را برای شما فراهم آروده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول در میان سایر محصولات عطر و ادکلن دارای بویی دل انگیز و بسیار لطیف بوده و هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.پیشنهاد ما برای دادن یک هدیه خاص سفارش همین محصول می باشد.

  کلمات کلیدی:

خرید پستی ادکلن , عطر مردانه , خرید عطر مردانه , خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه ,

 

-------------------------------------------------------------------------

خرید عطر دانهیل

بوی منحصر به فرد با عطر دانهیل

 

امروز قصد داریم تا یکی از خوش بو ترین و شیک ترین عطر و ادکلن موجود در مارکت سنتر ۲۴ را به شما عزیازن معرفی نماییم.عطر دانهیل نام محصول مورد نظر ما است.این محصول هم به عنوان عطر زنانه و هم به عنوان عطر مردانه در میان طرفداران خود مورد استفاده قرار می گیرد.رایحه این محصول بسیار ملایم و دل نواز بوده و ساخت کشور فرانسه می باشد.عطر دانهیل یکی از جدیدترین کار های تولید شده دنیای عطر و ادکلن می باشد و اگر دوست دارید تا از بقیه یک قدم جلوتر باشید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه این محصول اولین نفری باشید تا در میان دوستان خود از آن استفاده می کنید.

رایحه دل نواز این عطر آنقدر دوست داشتنی بوده که به جرات می توان گفت هر کسی از آن استفاده نماید بی شک پشیمان نخواهد شد.شما با خرید عطر فوق می توانید از آن به عنوان یک هدیه بسیار شیک برای دوست و یا نامزد و همسرتان استفاده نمایید و او را شگفت زده کنید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است و می توانید براحتی ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مدت زمان ماندگاری محصول فوق بالا بوده و براحتی می توانید با یک بار مصرف تا ساعت ها از بوی خوش آن لذت ببرید.در میان انبوه عطر و ادکلن موجود در بازار کار بسیار دشواری است که بخواهید یک محصول زنانه و یا مردانه خوب را انتخاب نمایید اما پیشنهاد ما به ما این است تا قبل از انتخاب هر محصول دیگر یک بار این عطر را امتحان کنید.

رایحه این محصول گرم و ملایم می باشد و بهتر است از ان در زیر لاله گوش و یا در محل نبض استفاده شود.

 

کلمات کلیدی:

خرید ادکلن , خرید اینترنتی ادکلن , خرید عطر و ادکلن , خرید پستی عطر ,

 

--------------------------------------------------------------------------

خرید ادکلن Every One

عطر و ادلکن زنانه  evry one

 

همه علاقه مندان به محصولات عطر و ادکلن امروز با یکی از جدید ترین محصولات در این زمینه آشنا خواهند شد.ادکلن Every One نام محصولی است که ما برای شما انتخاب کرده ایم.رایحه دل انگیز و به یاد ماندنی این ادکلن باعث شده است تا در میان سایر جوانان اط رفداران بی شماری برخوردار شود.این ادکلن هم به عنوان ادکلن زنانه قابل استفاده بوده و مناسب برای آقایان می باشد چرا که بو و رایحه ان بسیار ملایم و نرم و لطیف بوده و هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.

 فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نیز امکان خرید پستی این کالا را برای شما عریزان فراهم آورده است و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را  ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید. زمان خاصی برای استفاده  از این ادکلن خوش بو جود ندارد و در هنگام روز و شب و هر زمان که شما بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید.در مجالس و مهمانی ها و در میان دوستان  و خانواده می توانید با رایحه دل انگیز این محصول توجه همه را به خود جلب نمایید.

این ادکلن از عمر و دوام  طولانی برخوردار بوده و بین ۱۰ ال ۱۲ ساعت بوی آن ماندگاری دارد.

 

ویژگی های محصول:

عمر محصول: ۱۰الی ۱۲ ساعت

قدرت خوشبویی: عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

مناسب برای : مردان , زنان

سن مصرف : تمام سنین

فصل: چهار فصل

 

کلمات کلیدی:

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , خرید اینترنتی عطر زنانه , خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

 

-----------------------------------------------------------------

خرید ادکلن pure black

ادکلن مردانه با بوی متفاوت

 

در میان انواع عطر و ادکلن موجود در بازار امروز تصمیم گرفتیم تا یکی از بهترین و خوش بو ترین ادکلن های موجود که هم برا ی آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است را به شما عزیزان معرفی نماییم.این ادکلن به عنوان یکی از خوش بو ترین محصولات ۲۰۱۳ انتخاب شده است و از رایحه ای بسیار نرم و لطیف برخوردار است.بوی خوش و متفاوت ان باعث شده است تا استقبال زیادی از ان به عمل آید.همچنین ماندگاری بالایی که داشته یکی دیگر از عواملی می باشد که باعث محبوبیت آن شده است.

این محصول هخ به عنوان ادکلن مردانه و هم به عنوان ادکلن زنانه قابل استفاده بوده و بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت نیز ماندگاری دارد.پیشنهاد مارکت سنتر  استفاده این محصول در ۴ فصل سال می باشد.اگر به دنبال یک هدیه بسیار ماندگار هستید حتما قبل از اقدام به خرید بروی این کالا هم کمی فکر کنید.با خرید ادکلن فوق یکی از بهترنی هدیه هایی را که تا به حال داده اید را خریده اید.این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و در هنگام روز و شب و مجالس مهمانی نیز می توان از آن استفاده کرد.

اگر دوست دارید تا در میان دوستان خود متفاوت تر باشید و همه حواس و مشام ها به سمت شما باشد پیشنهاد می کنیم  فقط یک بار از این ادکلن استفاده نمایید.

 

کلمات کلیدی:

عطر و ادکلن , خرید عطر , خرید اینترنتی عطر

 

---------------------------------------------------------------------

خرید عطر مردانه D&G

عطر مردانه با بویی دل انگیز و خاص

 

حتما  تا کنون نام برند معروف d&g را شنیده اید .امروز می خواهیم یک از محصولات این کمپانی معروف در زمینه عطر و ادکلن را به شما عزیزان معرفی کنیم.این عطر مردانه با نام خود دی اند جی تولید شده و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است.رایحه بسیار لطیف و خوش بوی آن باعث شده تا در میان آقایان از طرفداران زیادی برخوردار باشد.خرید عطر فوق برای استفاده در مهمانی ها و مجالس  توصیه شده است چرا که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه دارای بویی خاص و تک می باشد.

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را برای علاقه مندان به آن فراهم آورده است.کافیست تا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.این عطر مردانه هم در شیشه های ۸ گرمی و ۲۰ گرمی موجود بوده و کیفیا آن توسط فروشگاه ما تضمین می شود.

 

کلمات کلیدی:

خرید پستی ادکلن , عطر مردانه , خرید عطر مردانه , خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه ,

 

--------------------------------------------------------------------------

خرید عطر لایک وایت اسپرت

عطر اسپرت لایک وایت

 

باز هم برای علاقه مندان به عطر و ادکلن اسپرت یک محصول بی نظیر داریم و آن چیزی نیست جز عطر لایک وایت اسپرت.همانند دیگر محصولات مارکت سنتر ۲۴ این عطر اسپرت هم دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به صورت تضمینی و اصل به شما عزیزان تقدیم می شود.رایحه خوش و دل انگیز لایک وایت هر کسی رابر سر ذوق می آورد.شما با خرید عطر فوق می توانید در میان دوستان خود متفاوت تر از همیشه ظاهر شوید و توجه همه را به خود جلب نمایید.

بوی خوش این محصول قابل توصیف نبوده و خصوصیت اسپرت بودن ان باعث شده است تا هم به عنوان عطر مردانه و هم عطر زنانه مورد استفاده قرار گیرد.ما هم امکان خرید  این محصول را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این کالا هم در شیشه های استوانه ای و به صورت ۸ گرمی و ۲۰ گرمی موجود بوده و به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

 

کلمات کلیدی:

خرید ادکلن , خرید اینترنتی ادکلن , خرید عطر و ادکلن , خرید پستی عطر ,

 

-------------------------------------------------------------

خرید عطر فواکه هلو اسپرت

عطر مردانه فواکه

 

در میان انواع عطر و ادکلن موجود در بازار امروز یکی از بهترین محصولات موجود را برای شما عزیزان خوش سلیقه انتخاب کرده ایم.این محصول هم به عنوان عطر مردانه و هم به عنوان عطر زنانه قابل استفاده بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.عطر  فواکه هلو  که به صورت اسپرت بوده و در نسل جوان اط طرفداران زیادی نیز برخوردار می باشد.رایحه دل انگیز این عطر هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.

بویی متفاوت و دل نشین را برای شما به ارمغان می آورد.با خرید عطر فواکه همیشه یک قدم جلوتر از دوستانتان حرکت کنید.حتما بعد از استفاده از این محصول از شما خواهند پرسید که از کدام عطر و ادکلن استفاده کرده اید.

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نیز امکان خرید پستی را برای این محصول فراهم آورده است و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرابه مامور پست بپردازیزد.

این عطر ساخت کشور فرانسه بوده و در شیشه استوانه شکل تقدیم شما خریداران عزیز خواهد شد.کیفیت محصول بسیار بالا بوده و در بسیته های ۸ گرمی و ۲۰ گرمی برای ارسال به سراسر کشور  موجود می باشد.

 

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه

خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه

 

----------------------------------------------------------

خرید اینترنتی عطر مردانه نارسیس

بهترین عطر مردانه با رایحه ای خاص

 

اگر کمی اطلاعات راجع به عطر و ادکلن داشته باشید قطعا می دانید که عطر نارسیس یکی از خوشبو ترین و پر طرفدارترین محصولات موجود در بازار می باشد .این عطر مردانه با رایحه دل انگیز خود باعث ایجاد آرامش در شما و اطرافیانتان خواهد شد و همه از بوی آن لذت خواهند برد.امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید عطر نارسیس را برای علاقه مندان به عطر و ادکلن قرار داده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

عطر خوش بوی نارسیس

محصول فوق را نباید با عطر حرم که قرمز رنگ اسن اشتباه بگیرید.این عطر همان عطر نرگس معروف است که امام خمینی نیز از آن استفاده می کردند.اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب و شیک هستید و دوست دارید تا دوست و یا همسر خود را غافل گیر نمایید ما پیشنهاد می کنیم با خرید عطر فوق این کار را انجام دهید.

با خرید عطر فوق همیشه خوش بو و شیک در میان دوستان خود ظاهر شوید.این محصول به عنوان یک عطر مردانه بوده و آقایان می توانند از آن در مجالس مختلف استفاده نمایند.

 

شما کافیست تا  بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این عطر را هم در مجالس رسمی و هم در مکان های مذهبی می توانید استفاده نمایید.

 

کلمات کلیدی:

خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

معین بازدید : 377 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

خرید عطر زنانه زیپ

عطر زنانه زیپ با رایحه دل انگیز

 

اگر به دنبال یک هدیه ویژه برای همسر و یا مادر خود هستید و دوست دارید تا هدیه ای ماندگار به آنها دهید ما پیشنهاد می کنیم حتما از عطر زیپ استفاده نمایید.این محصول به عنوان یک عطر زنانه بسیار خوش بو در بازار شناخته شده است و دارای رایحه ای بسیار ملایم و دل انگیز است.ما برای شما عزیزان سعی کرده ایم تا بهترین های بازار را تهیه و در سایت بگذاریم.به همین منظور امروز با عطر زنانه زیپ در خدمت شما دوستان هستیم.

ماندگاری بالا و بوی بسیار منحصر به فرد این عطر باعث شده است تا فروش بالایی را در میان سایر محصولات مشابه خود داشته باشد.شما با خرید عطر فوق می توانید بهترین هدیه را به همسر و یا مادر خود دهید.بویی که همیشه در خاطر /انها خواهد ماند.

 ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و سپس بعد از دریافت /ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ما این عطر زنانه را برای شما در بسته بندی شیک ارسال خواهیم کرد و به محض دریافت می توانید با همین بسته بندی شیک آنرا هدیه دهید.

برای خانم هایی که در انتخاب عطر و ادکلن همیشه مشکل دارند و سلیقهای خاص دارند پیشنهاد ما امتحان عطر زیپ است.فقط کافیست یک بار از این عطر زنانه استفاده نمایید ما تضمین می کنیم که حتما با سلیقه شما هم سازگاری خواهد داشت.

این محصول سال ۲۰۱۲ میلادی بوده و در بازار تا به حال به عنوان پر فروش ترین محصول در مان محصولات مشابه خود شناخته شده است.

 کلمات کلیدی:

عطر زیپ,خرید عطر زنانه زیپ

عطر و ادکلن , خرید عطر , خرید اینترنتی عطر ,

-------------------------------------------------------------------

خرید عطر مردانه پیپ

عطر مردانه پیپ

 

امروز برای علاقه مندان به عطر و ادکلن یک محصول ویژه را در نظر گرفته ایم که می تواند مورد پسند بسیاری از سلیقه ها واقع شود.نام این محصول عطر پیپ می باشد.این محصول به عنوان عطر مردانه شناخته شده است و دارای رایحه ای بسیار دل انگیز می باشد.بوی خاص این عطر آنقدر خوش بو و دل انگیز است که باعث شده طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید.از این عطر  به عنوان هدیه برای روز پدر  نیز استفاده می کنند.شما نیز می توانید به عوان یه کادوی به یاد ماندنی و خوش بو از آن برای روز پدر استفاده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.اگر شما در انتخاب عطر و ادکلن سخت سلیقه هستید و در انتخاب های خود سخت گیر هستید پیشنهاد می کنیم حتما یک بار هم که شده عطر پیپ را امتحان نمایید.با خرید عطر فوق مطمئن باشید که شما به طرفداران این محصول می پیوندید .

ما این عطر خوش بو را برای شما در بسته بندی بسیار شیک ارسال خواهیم کرد.میزان ماندگاری این عطر تا ۴۸ ساعت بوده و از این لحاظ هم دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد.

 

مات کلیدی:

عطر پیپ,خرید عطر مردانه پیپ

خرید ادکلن , خرید اینترنتی ادکلن , خرید عطر و ادکلن , خرید پستی عطر ,

خرید پستی ادکلن , عطر مردانه , خرید عطر مردانه , خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه ,

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , خرید اینترنتی عطر زنانه , خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

----------------------------------------------------------------------------------------------

خرید عطر دیزایر بلو آلبا

خرید عطر خوش بوی دیزایر بلو البا

 

باز هم یکی دیگر از محصولات عطر و ادکلن که هم مخصوص آقایان بوده و هم مورد استفاده خانم ها می باشد را می خواهیم به شما عزیزان معرفی نماییم.این محصول با نام عطر دیزایر بلو آلبا شناخته شده و و به عنوان عطر مردانه و همچنین عطر زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از دلایلی که باعث شده است تا در میان خانم ها و آقایان مورد پسند واقع شود رایحه منحصر به فرد و بسیار ملایم ان است که هر مشامی را عاشق بوی خود خواهد کرد.

این رایحه به شما آرامشی دوباره خواهد داد و شما را پر از انرزی  خواهد کرد.عطر دیزایر بلو آلبا در بسیته بندی شیک برای شما عزیزان ارسال می شود و شما می توانید از آن به عنوان یک هدیه ماندگار به دوست و یا همسر خود داده و موجب خوشحالی انها شوید.در دنیای عطر و ادکلن  و با تنوع بالای محصولات انتخاب یک رایحه که به همه نوع سلیقه ای بیایید و خوش بو و شیک هم باشد کمی سخت است اما ما به جرات خواهیم گفت که با خرید عطر فوق دیگر این نگرانی را نخواهید داشت چرا که این به تجربه ثابت شده است که بوی این عطر مطابیق میل هر مشامی می باشد.ما این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ به صورت خرید پستی برای شما عزیزان قرار داده ایم و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 از همین الان خود را در میان دوستان خود جذاب تر و خاص تر خواهید دید و همگان به شما توجه خواهند کرد و مطمئن باشید از الان باید به همه پاسخ دهید که از چه عطری استفاده کرده اید و نام ان را به همه بگویید.

 

کلمات کلیدی:

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , خرید اینترنتی عطر زنانه , خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

 

-----------------------------------------------------------------

خرید عطر زنانه رایحه عشق

عطر زنانه با بویی دل انگیز

 

امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می خواهیم یکی از پر فروش ترین محصولات عطر و ادکلن را به شما معرفی نماییم.این عطر زنانه بسیار خوش بو و دارای رایحه ای ملایم بوده و مناسب برای مجالس و میهمانی ها می باشد.اگر دوست دارید تا به نامزد و یا دوست خود هدیه ای بی نظیر دهید و برای همیشه در یاد او باقی خواهید ماند.این عطر زنانه دارای مخلوطی از چندین رایحه بسیار دل انگیز می باشد و بی شک مورد پسند اکثر خانم ها قرار خواهد گرفت.بر همین اساس نام این محصول را عطر رایحه عشق نامیده اند.

این محصول در بسته بندی شیک و در شیشه های کریستال برای شما خریداران محترم ارسال می شود.عطر رایحه عشق جز پر فروش ترین محصولات در کشور های اروپایی و عربی بوده و با وردود خود به بازار ایران نیز از طرفداران زیادی برخوردار  شده است.میزان ماندگاری این عطر زنانه بسیار بالا بوده و با خیال راحت پس از یک بار استفاده می توانید تا ساعت ها از بوی خوش آن لذت ببرید.

 با خرید عطر فوق همیشه یک قدم نسبت به دوستان خود جلوتر باشید و همه توجه ها را به خود جلب نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را برای شما فراهم آروده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول در میان سایر محصولات عطر و ادکلن دارای بویی دل انگیز و بسیار لطیف بوده و هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.پیشنهاد ما برای دادن یک هدیه خاص سفارش همین محصول می باشد.

  کلمات کلیدی:

خرید پستی ادکلن , عطر مردانه , خرید عطر مردانه , خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه ,

 

-------------------------------------------------------------------------

خرید عطر دانهیل

بوی منحصر به فرد با عطر دانهیل

 

امروز قصد داریم تا یکی از خوش بو ترین و شیک ترین عطر و ادکلن موجود در مارکت سنتر ۲۴ را به شما عزیازن معرفی نماییم.عطر دانهیل نام محصول مورد نظر ما است.این محصول هم به عنوان عطر زنانه و هم به عنوان عطر مردانه در میان طرفداران خود مورد استفاده قرار می گیرد.رایحه این محصول بسیار ملایم و دل نواز بوده و ساخت کشور فرانسه می باشد.عطر دانهیل یکی از جدیدترین کار های تولید شده دنیای عطر و ادکلن می باشد و اگر دوست دارید تا از بقیه یک قدم جلوتر باشید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه این محصول اولین نفری باشید تا در میان دوستان خود از آن استفاده می کنید.

رایحه دل نواز این عطر آنقدر دوست داشتنی بوده که به جرات می توان گفت هر کسی از آن استفاده نماید بی شک پشیمان نخواهد شد.شما با خرید عطر فوق می توانید از آن به عنوان یک هدیه بسیار شیک برای دوست و یا نامزد و همسرتان استفاده نمایید و او را شگفت زده کنید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است و می توانید براحتی ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مدت زمان ماندگاری محصول فوق بالا بوده و براحتی می توانید با یک بار مصرف تا ساعت ها از بوی خوش آن لذت ببرید.در میان انبوه عطر و ادکلن موجود در بازار کار بسیار دشواری است که بخواهید یک محصول زنانه و یا مردانه خوب را انتخاب نمایید اما پیشنهاد ما به ما این است تا قبل از انتخاب هر محصول دیگر یک بار این عطر را امتحان کنید.

رایحه این محصول گرم و ملایم می باشد و بهتر است از ان در زیر لاله گوش و یا در محل نبض استفاده شود.

 

کلمات کلیدی:

خرید ادکلن , خرید اینترنتی ادکلن , خرید عطر و ادکلن , خرید پستی عطر ,

 

--------------------------------------------------------------------------

خرید ادکلن Every One

عطر و ادلکن زنانه  evry one

 

همه علاقه مندان به محصولات عطر و ادکلن امروز با یکی از جدید ترین محصولات در این زمینه آشنا خواهند شد.ادکلن Every One نام محصولی است که ما برای شما انتخاب کرده ایم.رایحه دل انگیز و به یاد ماندنی این ادکلن باعث شده است تا در میان سایر جوانان اط رفداران بی شماری برخوردار شود.این ادکلن هم به عنوان ادکلن زنانه قابل استفاده بوده و مناسب برای آقایان می باشد چرا که بو و رایحه ان بسیار ملایم و نرم و لطیف بوده و هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.

 فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نیز امکان خرید پستی این کالا را برای شما عریزان فراهم آورده است و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را  ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید. زمان خاصی برای استفاده  از این ادکلن خوش بو جود ندارد و در هنگام روز و شب و هر زمان که شما بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید.در مجالس و مهمانی ها و در میان دوستان  و خانواده می توانید با رایحه دل انگیز این محصول توجه همه را به خود جلب نمایید.

این ادکلن از عمر و دوام  طولانی برخوردار بوده و بین ۱۰ ال ۱۲ ساعت بوی آن ماندگاری دارد.

 

ویژگی های محصول:

عمر محصول: ۱۰الی ۱۲ ساعت

قدرت خوشبویی: عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

مناسب برای : مردان , زنان

سن مصرف : تمام سنین

فصل: چهار فصل

 

کلمات کلیدی:

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه , خرید اینترنتی عطر زنانه , خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

 

-----------------------------------------------------------------

خرید ادکلن pure black

ادکلن مردانه با بوی متفاوت

 

در میان انواع عطر و ادکلن موجود در بازار امروز تصمیم گرفتیم تا یکی از بهترین و خوش بو ترین ادکلن های موجود که هم برا ی آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است را به شما عزیزان معرفی نماییم.این ادکلن به عنوان یکی از خوش بو ترین محصولات ۲۰۱۳ انتخاب شده است و از رایحه ای بسیار نرم و لطیف برخوردار است.بوی خوش و متفاوت ان باعث شده است تا استقبال زیادی از ان به عمل آید.همچنین ماندگاری بالایی که داشته یکی دیگر از عواملی می باشد که باعث محبوبیت آن شده است.

این محصول هخ به عنوان ادکلن مردانه و هم به عنوان ادکلن زنانه قابل استفاده بوده و بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت نیز ماندگاری دارد.پیشنهاد مارکت سنتر  استفاده این محصول در ۴ فصل سال می باشد.اگر به دنبال یک هدیه بسیار ماندگار هستید حتما قبل از اقدام به خرید بروی این کالا هم کمی فکر کنید.با خرید ادکلن فوق یکی از بهترنی هدیه هایی را که تا به حال داده اید را خریده اید.این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و در هنگام روز و شب و مجالس مهمانی نیز می توان از آن استفاده کرد.

اگر دوست دارید تا در میان دوستان خود متفاوت تر باشید و همه حواس و مشام ها به سمت شما باشد پیشنهاد می کنیم  فقط یک بار از این ادکلن استفاده نمایید.

 

کلمات کلیدی:

عطر و ادکلن , خرید عطر , خرید اینترنتی عطر

 

---------------------------------------------------------------------

خرید عطر مردانه D&G

عطر مردانه با بویی دل انگیز و خاص

 

حتما  تا کنون نام برند معروف d&g را شنیده اید .امروز می خواهیم یک از محصولات این کمپانی معروف در زمینه عطر و ادکلن را به شما عزیزان معرفی کنیم.این عطر مردانه با نام خود دی اند جی تولید شده و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است.رایحه بسیار لطیف و خوش بوی آن باعث شده تا در میان آقایان از طرفداران زیادی برخوردار باشد.خرید عطر فوق برای استفاده در مهمانی ها و مجالس  توصیه شده است چرا که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه دارای بویی خاص و تک می باشد.

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را برای علاقه مندان به آن فراهم آورده است.کافیست تا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.این عطر مردانه هم در شیشه های ۸ گرمی و ۲۰ گرمی موجود بوده و کیفیا آن توسط فروشگاه ما تضمین می شود.

 

کلمات کلیدی:

خرید پستی ادکلن , عطر مردانه , خرید عطر مردانه , خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه ,

 

--------------------------------------------------------------------------

خرید عطر لایک وایت اسپرت

عطر اسپرت لایک وایت

 

باز هم برای علاقه مندان به عطر و ادکلن اسپرت یک محصول بی نظیر داریم و آن چیزی نیست جز عطر لایک وایت اسپرت.همانند دیگر محصولات مارکت سنتر ۲۴ این عطر اسپرت هم دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به صورت تضمینی و اصل به شما عزیزان تقدیم می شود.رایحه خوش و دل انگیز لایک وایت هر کسی رابر سر ذوق می آورد.شما با خرید عطر فوق می توانید در میان دوستان خود متفاوت تر از همیشه ظاهر شوید و توجه همه را به خود جلب نمایید.

بوی خوش این محصول قابل توصیف نبوده و خصوصیت اسپرت بودن ان باعث شده است تا هم به عنوان عطر مردانه و هم عطر زنانه مورد استفاده قرار گیرد.ما هم امکان خرید  این محصول را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این کالا هم در شیشه های استوانه ای و به صورت ۸ گرمی و ۲۰ گرمی موجود بوده و به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

 

کلمات کلیدی:

خرید ادکلن , خرید اینترنتی ادکلن , خرید عطر و ادکلن , خرید پستی عطر ,

 

-------------------------------------------------------------

خرید عطر فواکه هلو اسپرت

عطر مردانه فواکه

 

در میان انواع عطر و ادکلن موجود در بازار امروز یکی از بهترین محصولات موجود را برای شما عزیزان خوش سلیقه انتخاب کرده ایم.این محصول هم به عنوان عطر مردانه و هم به عنوان عطر زنانه قابل استفاده بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.عطر  فواکه هلو  که به صورت اسپرت بوده و در نسل جوان اط طرفداران زیادی نیز برخوردار می باشد.رایحه دل انگیز این عطر هر مشامی را عاشق خود خواهد کرد.

بویی متفاوت و دل نشین را برای شما به ارمغان می آورد.با خرید عطر فواکه همیشه یک قدم جلوتر از دوستانتان حرکت کنید.حتما بعد از استفاده از این محصول از شما خواهند پرسید که از کدام عطر و ادکلن استفاده کرده اید.

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نیز امکان خرید پستی را برای این محصول فراهم آورده است و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرابه مامور پست بپردازیزد.

این عطر ساخت کشور فرانسه بوده و در شیشه استوانه شکل تقدیم شما خریداران عزیز خواهد شد.کیفیت محصول بسیار بالا بوده و در بسیته های ۸ گرمی و ۲۰ گرمی برای ارسال به سراسر کشور  موجود می باشد.

 

ادکلن مردانه , خرید ادکلن مردانه , عطر زنانه , خرید عطر زنانه

خرید اینترنتی عطر مردانه , خرید پستی عطر مردانه

 

----------------------------------------------------------

خرید اینترنتی عطر مردانه نارسیس

بهترین عطر مردانه با رایحه ای خاص

 

اگر کمی اطلاعات راجع به عطر و ادکلن داشته باشید قطعا می دانید که عطر نارسیس یکی از خوشبو ترین و پر طرفدارترین محصولات موجود در بازار می باشد .این عطر مردانه با رایحه دل انگیز خود باعث ایجاد آرامش در شما و اطرافیانتان خواهد شد و همه از بوی آن لذت خواهند برد.امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید عطر نارسیس را برای علاقه مندان به عطر و ادکلن قرار داده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

عطر خوش بوی نارسیس

محصول فوق را نباید با عطر حرم که قرمز رنگ اسن اشتباه بگیرید.این عطر همان عطر نرگس معروف است که امام خمینی نیز از آن استفاده می کردند.اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب و شیک هستید و دوست دارید تا دوست و یا همسر خود را غافل گیر نمایید ما پیشنهاد می کنیم با خرید عطر فوق این کار را انجام دهید.

با خرید عطر فوق همیشه خوش بو و شیک در میان دوستان خود ظاهر شوید.این محصول به عنوان یک عطر مردانه بوده و آقایان می توانند از آن در مجالس مختلف استفاده نمایند.

 

شما کافیست تا  بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این عطر را هم در مجالس رسمی و هم در مکان های مذهبی می توانید استفاده نمایید.

 

کلمات کلیدی:

خرید پستی عطر زنانه , ادکلن زنانه  , خرید ادکلن زنانه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 2,478